Gepersonaliseerde Nummerplaten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gepersonaliseerde Nummerplaten

• Maker
    Discussie
  • zijn er hier mensen die gepersonaliseerde platen hebben ?

ik heb KEV-911 en noem Kevin uiteraard 😀

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 122)
    • Nja vernits ik een nogal erm… Ongelukkige combinatie heb op de Cayman momenteel, overweeg ik dit toch serieus… Wil alleen eens irl zien hoe dat er gaat uitzien met 8 tekens… Lijkt me nogal vol dan?

Inderdaad, er zijn er dan ook veel meer in Duitsland.
        1.000 EUR heb ik er zeker niet voor over. Onze boxster gaat als 1-***-985 door het leven, de 924 als 904-***. Voor beide nummerplaten dus bijna een juiste typebenaming in de nummerplaat. Dju toch. 😉

en weten dat een persoonlijke nrplaat in Duitsland maar 20euro kost 🙄

Als je de betreffende dienst contacteert zeggen die dat het goed kan zijn dat dat in de kranten staat maar dat zij in elk geval nog van niets weten… :think:

We leven in België, dus denk ik dat de minimumprijs toch nog altijd 1000,00€ zal blijven…

€1000 voor een nr-plaat? Mij niet gezien… Nu niet en nooit niet!
                Ik word al genoeg leeggezogen door de staat. 👿

Respect voor degene die het er wel voor over hebben en een leuke combinatie op hun wagen hangen. :up:

S2

Dit ga ik opvolgen 🙂 Heb wel iets in mijn hoofd 🙂

Voor die 9- plaat had ik geen 1000 Euro over, maar als het vrij wordt … tja dan zou ik er wel eens over denken

[quote=”Steady Eddy” post=134417]tis de 9-100-ELF – blauwe speedster

http://www.9-plaat.be/index.php?plate=9-100-ELF%5B/quote%5D
                    Zal dan een fout van de krant zijn en inderdaad, alleen maar cijfers kan en mag nog niet.

tis de 9-100-ELF – blauwe speedster

http://www.9-plaat.be/index.php?plate=9-100-ELF

De kogel is door de Kerk.

De firma België heeft EINDELIJK begrepen dat met de gepersonaliseerde nummerplaat geld te verdienen is. Vandaag werd off. bekend gemaakt dat de 9 verdwijnt.

Alles is toegelaten (behalve de voorbehouden platen voor politiek) maar het max. is 8 tekens, spatie en/of koppelteken inbegrepen.

Zelfs PIS en KAK is toegelaten 😯

Eigenaars met een 9 plaat kunnen deze omwisselen voor 30 euro.

Er zou vlgs. de krant één Porsche eigenaar zijn die niet gelukkig is, die heeft momenteel 9-100-11 😀

Ik heb al iets in mijn hoofd voor de volgende wagen .Hopelijk ben ik alleen met dat idee en komt er geen opbod . 😉

Binnenkort zal het mogelijk zijn om gepersonaliseerde nummerplaten met acht karakters aan te vragen. Dat schrijven de kranten van Sudpresse zaterdag (15/06/13) op basis van een interne nota van het kabinet van bevoegd staatssecretaris Melchior Wathelet.

Als de hervorming er in die vorm komt, zullen alle combinaties van acht karakters mogelijk zijn, onder voorbehoud dat ze minstens één letter en één cijfer bevatten. Dus weg met die vervelende 9 op je persoonlijke plaat.
                            Gepersonaliseerde nummerplaten waarvoor meerdere kandidaten zijn, zullen per opbod verkocht worden, zoals «FERRARI-1» «PORSCHE-9» «ASTON-DB7» «JAGU3R-XK».

Staatssecretaris Wathelet bevestigt de informatie van de kranten voorlopig niet.

De hervorming moet er ook voor zorgen dat alles wat op onze wegen rijdt voorzien is van een nummerplaat. Er worden specifieke nummerplaten voorzien voor ongewone voertuigen, zoals die voor uitzonderlijk transport, golfkarretjes, quads, elektrische wagens, transitvoertuigen en oldtimers.

[quote=”SidewindR” post=132032]Deze onlangs eens gespot :first:

[/quote]

Das JP zijn daily :happy: :happy:

Ik heb op de Porsche PVK-996 , ter herdenking aan men overleden vader die ook een Porsche freak was

Hmm, verdacht:

9-RS-911: “De kentekenplaat is actief en heeft als inschrijvingsdatum 24-04-2013”

911-RS is wel nog vrij precies… 😉

Je kan dit checken op http://www.mobilit.fgov.be/WebdivPub/wmvpstv1

15 reacties aan het bekijken - 61 tot 75 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.