Gepersonaliseerde Nummerplaten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gepersonaliseerde Nummerplaten

• Maker
    Discussie
  • zijn er hier mensen die gepersonaliseerde platen hebben ?

ik heb KEV-911 en noem Kevin uiteraard 😀

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 122)
    • Deze onlangs eens gespot :first:

De nummerplaat is veel meer waard dan die Micra :mrgreen:
      Ik kan me moeilijk inbeelden dat dit een gepersonaliseerde plaat is…

Is blijkbaar ook onlangs geschrapt: “Het kenteken is geschrapt op 30-04-2013″…

Dus iedereen die die plaat op z’n RS wilt, ‘t is de moment 8)

[quote=”Mushroom” post=131938]Ha, meneer is Nederlander 😉 [/quote]

Niet alle Ollanders rijden met Luxembourgse platen, Bart 😉

In NL kan je alleen een klassiek plaat krijgen als je wagen van voor 1 Januari 1977 is – daarna heb je geel met zwart.

Klassiek is blauw met witte letters …

“persoonlijke” kentekens kent men niet in NL – het kenteken blijft altijd bij de wagen.

Tommy,
          Als je jezelf al eens netjes voorstelt in het daarvoor bestemde topic, dat zou al een heel goed begin zijn. Welkom op ‘t forum trouwens! :first:

[quote=”deburgemeester” post=131864]mooie foto doorgemaild gekregen van mijn gebuur met de vraag of ik de loto gewonnen had
            reed toevallig rond in knokke mijn naam en de wagen waar ik gek op ben …[/quote]

Mag ik de geposte foto gebruiken op de website 9-plaat.be?

Ik zie liever geel, maar ja, ‘k ben ne raren :mrgreen:
              Meneer is Belgenburger? 😉

Is allesinds mooier dan geel Mush… 🙄 😉 😆

Meneer is belg zoals de meesten hier op t forum alleen wat afgezakt tot net onde Aarlen :driver:

Ha, meneer is Nederlander 😉
                    Spijtig want dat wit/rood vind ik echt lelijk :bounce:

Zekerst – zwart op geel voor den daily P :up:

Nederlandse platen heb ik wel al gezien in het zwart met witte letters.
                        Belgische zijn bij mijn weten altijd wit met rood geweest… :think:

Hmmmmm…. :sarcastisch
                          Zijn er hier ooit andere platen geweest dan wit/rood misschien? 😕

Op m’n oudje heb ik 911 71 staan.
                            Kwestie van niet telkens te moeten herhalen dat 1971 zijn geboortejaar is.

In Luxemburg behouden wagens hun nummerplaat bij verkoop en dus leek personaliseren met naam niet aan de orde. Ook al denkt geen haar op m’n knikker aan verkopen.

Nog een weetje : Wagens die hun eerste inschrijving hadden voor 1975 kunnen op simpele vraag opteren voor zwarte plaat met witte letters.
                            en dit alles voor de ronde som van….. € 50.

Leuk hé

Mag ik de foto gebruiken om op 9-plaat.be te plaatsen?

mooie foto doorgemaild gekregen van mijn gebuur met de vraag of ik de loto gewonnen had
                                reed toevallig rond in knokke mijn naam en de wagen waar ik gek op ben …

Attachments:
                                • SL383548.JPG

Graag had ik volgende website even aan jullie voorgesteld:

http://www.9-plaat.be/index.php?manufactor=49 (rechtstreekse link Porsche)

De site is een verzameling van gepersonaliseerde Belgische nummerplaten.
                                  Dergelijke nummerplaten worden dan ook vaak op Porsches opgehangen.
                                  Van sommige Porsches zijn er mooie foto’s van op de website te vinden!

Bent u zelf eigenaar van een Belgische gepersonaliseerde nummerplaat en u wilt u gekozen combinatie met ons delen, stuur dan een mail met de foto en deze wordt dan toegevoegd. Wenst u net dat uw nummerplaat hier niet weergegeven kan worden, stuur dan ook graag een mail en de foto wordt spoedig verwijderd uit het bestand.

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.