Gepersonaliseerde Nummerplaten

Home Forum Porscheforum Technisch Algemeen Gepersonaliseerde Nummerplaten

• Maker
    Discussie
  • zijn er hier mensen die gepersonaliseerde platen hebben ?

ik heb KEV-911 en noem Kevin uiteraard 😀

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
  • PHC

Helaas niet op m’n porsche, wel op m’n bedrijfswagen. deze draagt de plaat IGO 666.
      IGO staat voor I.G.O.-Post en 666 is inderdaad the number of the beast, ze hangt op een anonieme E klasse met Carlson aanpassingen
      Grtz
      PHC
      Porsche 911 Targa driver

En ik zaterdagavond een Cayenne S met nummerplaat FBI-006

Anoniem

Gisteren een cayenne-turbo gezien met “XXL-997”

Iemand van hier??

van wie is de 996 turbo met nrplaat RL 911 ???

mijne word binnenkort gedoopt onder VHM 944

was eigenlijk : i ate a ferrari , als link naar de commercial waarin porsche over de 944 turbo vertelt dat de porsche 944 turbo als lunch ferrari’s verkiest, maar occasioneel al eens een corvette als tussendoor-snackje neemt.

was inderdaad vergezocht, maar ja , het porsche-virus stroomt nu eenmaal door alle bloedvaten hé 😀

Cya mate… (See you later mate)

of: cyam8 😉

In het engels zou ik durven gokken op

I Eight A Four R i:[b] I Hate A Ferrari
                    [/b]

Ik vrees wel dat dit bij niemand spontaan opkomt als ze achter je rijden 😉

Misschien beter: IH8-4RI ?

Anoniem

ik durfde het eigenlijk ni neerzetten maar ik heb ze ook ni.

S2

[quote=”yabba944″:1dbwy5t4]… ik ben aan het wachten tot de nieuwe regeling, als ze nummers en letters door elkaar gaan mogelijk maken , wegens tekort aan nummerplaten, en dan bestel ik ze : I8A4RI 😈 [/quote]

Mmmm, alleszins geen gemakkelijke. Ben ik de enige die ze niet door heeft?

… ik ben aan het wachten tot de nieuwe regeling, als ze nummers en letters door elkaar gaan mogelijk maken , wegens tekort aan nummerplaten, en dan bestel ik ze : I8A4RI 😈

OK Guy, ik kijk er al naar uit.
                            Fotos zijn uiteraard ook altijd welkom hé, en proficiat met je aankoop !
                            Leuk iemand van uit de buurt 😉

Guy

Nee Stefx911, geen van allen, de mijne moet nog aankomen !
                              Vrijdag brengen ze haar (witte 944 type 1).
                              Zodra alles in orde is (platen, etc.) zal ik me wel eens fatsoenlijk voorstellen op dit forum 😉
                              In elk geval blij dat ik hier niet alleen ben. Je hoort zeker nog van me !

[quote=”stefx911″:3o7g6sgd]Misschien heel het nummeplaat verhaal in een apart topic steken ?

Heren moderators ?[/quote]

Is gebeurd 😉

Yep, ben van Mortsel, jij blijkbaar ook 🙂

De P’kes die ik zo in de buurt weet staan/rijden 2x rode 944, donkerblauwe 993, rode 964 cabrio, zilveren 993 C4S,

Eén ervan de jouwe ?

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 122)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.