gerechtelijke expert

Home Forum Zeverhoekje gerechtelijke expert

• Maker
    Discussie

• deepee
    Deelnemer

Heeft iemand hier referenties van of ervaring met een gerechtelijke expert die verstand heeft van antieke racewagens?
      Het is voor een Vlaamse balie dus is hij/zij liefst Nederlandstalig om vertaalkosten voor alle partijen te vermijden.
      Alvast bedankt voor jullie reacties.

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
      • Cordemans was me al aangeprezen, van de anderen probeer ik nog referenties te krijgen.
        Hopelijk kan nu op basis van een goede expertise snel een schaderegeling getroffen worden met de tegenpartij.
        Bedankt allemaal voor jullie reacties hier.

Als ik me niet vergis is dat de man die de expertise op mijn wagen heeft gedaan .

Probeer eens bij Rudy Phillipaerts uit Diepenbeek… een heel bekwaam expert die heel wat af weet van oude wagens en zeker ook van racewagens daar hij zelf ook in de autosport zit.

Dit is zijn website: http://www.aavex.be/index.php

Je kan ook hier eens proberen :

EXPERTISE BUREAU – DE BRUYN Adriaan
              Bredabaan 977
              2990 WUUSTWEZEL
              Tel 03/663.39.81
              expertisebureau@exp-debruyn.be

Deze expert is ook erkend door het BFOV met het oog op een waardebepaling van voertuigen.
              Ik heb er ervaring mee in het kader van blikschade met de daily driver. (Via Ethias)

Succes !

Probeer hier anders eens:
                CORDEMANS L & C CAMI BVBA
                8 Begonialn 2970 ‘S Gravenwezel
                BELGIUM

Tel: +(32) – 03/685 18 64

Is vader en zoon en zijn onafhankelijk expert, erkend door het BFOV.

Zij taxeren op regelmatige basis mijn wagen.

Jawel hoor .
                  Nu kunnen mensen met adressen in die buurt reageren .
                  Het zal voor jou geen nut hebben gehad adressen van heel België te ontvangen 😉

[quote=”911-lover”:154n3az7]In welk deel van vlaanderen woon je ?
                    Dat kan misschien helpen met experts op te geven 💡 [/quote]

hallo 911-lover,
                    Is het noordelijk deel van de provincie Antwerpen specifiek genoeg?
                    Bij uitbreiding mag het buiten deze regio zijn. Experts met erkenning voor rechtszaken en die goed thuis zijn in het wereldje van antieke racewagens blijken niet zo dik te lopen.

In welk deel van vlaanderen woon je ?
                      Dat kan misschien helpen met experst op te geven 💡

Ik werk als gerechtsdeskundige, maar op een ander domein (forensische psychologie). Je kan misschien eens polsen via mijn schoonbroer, die als schade-expert werkt bij een verzekeringsmakelaar, verwijs maar naar mij ( patrick@kantoordaenen.be ).

9 reacties aan het bekijken - 1 tot 9 (van in totaal 9)
                      • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.