- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 17 jaren, 9 maanden geleden door .
-
Discussie
-
31 januari 2007 om 02:05
Soms zit het een mens echt wel mee.
Ik heb net heel mijn Elfje terug in orde gebracht (groot onderhoud, nieuwe koppeling, etc), dacht gisteren nog “man, man, nu rijdt ze toch lekker”. 😀Stap ik vandaag rond 16 uur de deur uit om de kindjes te gaan afhalen en wat blijkt?
De achteruitkijkspiegel van de Elf staat helemaal omgeplooid, glas hangt nog aan één draadje naar beneden, het omhulsel van de spiegel vervormd, krasjes op de carroserie , net boven het wiel, heel klein deukje met klein barstje in verf op de deur, net onder de spiegel. Duidelijk iemand die er met zijn wagen net tegenaan geschoven is…
Geen papiertje tussen de ruitenwisser, geen berichtje in de brievenbus, niemand die was komen aanbellen, dus….vogel gevlogen… 👿 👿 👿 👿
Meteen bij de buren gaan aanbellen maar die hadden uiteraard niets zien gebeuren, anders hadden ze me wel meteen verwittigd.
Met een andere buurman, die ook meteen kwam kijken, het spiegelglas er terug ingeplaatst en de spiegel terug rechtgezet. Die man stond er bleek op te kijken. Hij is zelf een enorme autofreak en liet me weten dat het nog maar net moest gebeurd zijn aangezien hij een klein uurtje voordien nog naar mijn P had staan kijken.
Al bij al valt de schade goed mee, het had natuurlijk allemaal veel erger kunnen zijn, maar ik was/ben raaaaaaaaaaaaaazend. Ik kan er echt niet bij dat mensen gewoon de spiegel van je auto knallen, nog wat krassen als extra kadootje er bovenop, en dan gewoon snel doorrijden.
Ergens ben ik werkelijk (bijna) blij dat ik die wagen niet heb zien wegrijden. Die persoon zou geschrokken zijn van hoe snel dat Elfje van 1980 hem zou klemgereden hebben, etc…. 👿 👿 Dat had geen vriendelijk onderonsje geworden. Ik barst momenteel van machteloze woede, dat kan ik wel vertellen.
Ik weet dat de kans nihil is, maar moesten er toch mensen op één of andere manier iets hebben opgevangen over één of andere clown die rond 16u in Brasschaat tegen de zijspiegel van een P knalde, en er snel vandoor is gegaan, geef me dan even een seintje aub.Hier enkele fotootjes;
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.