Gerucht of niet over de 997S

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Gerucht of niet over de 997S

• Maker
    Discussie
  • Deze week uit 2 betrouwbare bronnen vernomen dat er met de 997 ‘s’ (3.800cc) gelijkaardige problemen voorkomen als met de eerste generatie 996 (3.400cc), reeds verschillende motoren vervangen in of buiten garantie door Porsche.
    Hier al iemand iets opgevangen?
    Was net aan het uitkijken om mij er één aan te schaffen, dus graag meer info hé voor ik er één koop. 8) 8) 8)

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
    • Ligt aan de motor zelf… Heb een motor zien liggen bij een Porsche afbreker die slechts 6000 km had gereden… 🙁

Anoniem

Weet ook iemand hier in de buurt.
        Bij hem is het wel gebeurt tijdens proefrit na onderhoud 😯
        De discussie loopt nu tussen hun advocaten.
        Was het onderhoud goed gedaan of niet?
        Is er te gek gedaan tijdens testrit?
        Hij heeft zijn auto nog steeds (± 6 maanden) niet terug, ze komen niet tot een oplossing die hen allebei ok is.

reys schrijft:

Terloops, U niet gezien deze namiddag?

Was maar om 13.45u klaar met werken, dus van Brugge naar Avekapelle in 15min is zelfs met een Porsche een beetje te veel van het goeie hé 😆 😆 😆
          Hopelijk de volgende keer er wel bij. 8) 8) 8)

Mijne bron is niet den dien van Loppem zulle maar is blijkbaar wel iets van waar. 😮 😮 😮

verhaaltjes kloppen… Krijg af en toe vraag achter een 997 S motor.

Anoniem

Bron uit Loppem? Ikke niet.
              Neem eens een kijkje op het Ned P forum, is daar al ‘t één en ‘t ander over geschreven denk ik. Zelf nog niets gehoord.
              Zeker gaan voor een S met sportchrono!

Terloops, U niet gezien deze namiddag?

rjf

Niet iedereen wil in classics rijden zonder comfort natuurlijk…

😉

Wim

Heb dit ook vernomen, maar zou enkel eerste serie zijn.

Daarom zeg ik toch altijd > zie onderschrift. 😉

Anoniem

Dag Luc ,heb dit ook gehoord ,bron was iemand uit Loppem .Zelfde bron als van jou ?

8 reacties aan het bekijken - 1 tot 8 (van in totaal 8)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.