Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
      Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 287)
      • enkele bijblijvers van dit filmpje:

perfect balanced automobile, that gives absolute confidence
        the 911 handeld so well, it’s hardly need stability control.
        En vooral het laatste: THE 911 REMAINS THE BEST DRIVERS CAR!!!
        :applaus: :applaus: :applaus:

Deze mag direct geleverd worden. Prachtige kleur die pure klasse uitstraalt, velgencombinatie, chroom rand rond de vensters maakt het af, de ducktail is proper (ben geen spoiler liefhebber), kortom 100% geslaagd.

*luv *luv *luv

Zeer geslaagde combo

[quote=”Giorgio” post=136332]Niet direct een kleur die ik zelf zou nemen maar toch wel een heel mooie wagen.[/quote]

echt een aston martin kleurtje :mrgreen:

Niet direct een kleur die ik zelf zou nemen maar toch wel een heel mooie wagen.

Is toch een heel mooie kleur dat Brewster Green .Ik ken zo’n wagen . 😉

Deze werd gisteren gespot in Knokke met Luxemburgse nr-plaat. *luv *luv *luv

991COUPE.JPG

Porsche 911 GT2 steelt de show op de Ring

600 pk
                        Het is altijd oppassen geblazen in een 911 GT2, en als Porsche die onheilspellende traditie in ere durft te houden ook weer in de nieuwe die komen gaat. Verbeterde stabiliteit- en tractiecontrolesystemen moeten de onrust in de 911-topper sussen zodat hij toegankelijker is voor een groter en breder publiek. Daartegenover staat echter nog altijd een beresterke, achterin geplaatste 3.0 liter zescilinder-boxerturbo die zijn spierballen enkel over de achterwielen laat rollen. Want ook al is de nieuwe GT2 van gebaseerd op de onlangs gepresenteerde 911 Turbo S, de vierwielaandrijving van dat model wordt gedumpt.
                        Over het daadwerkelijke vermogen durven we nog geen uitspraken te doen. Zeker is dat het meer is dan de 560 pk van zijn donorauto. En dat is eigenlijk nog maar de eerste fase; er volgt ook nog een GT2 RS, de keizer onder de ‘Elfers’. Die staat voor 2015 gepland.

:first: RS

Mezger FTW

Wat een lekker ding. En ik heb het geluid nog niet gehoord, dat zal voor vanavond zijn 🙂

HOPLA!!!!

Ik heb de club coupe gezien op de classic beurs in Essen mooi machine die zou ook wel leuk staan in mijn garage :happy:

Die groene met ducktail stond bijna in mijn garage .Is de club coupe ,13 stuks zijn ervan gemaakt !

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 287)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.