Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie
  • Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
    Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 287)
  • Anoniem

Anoniem

Anoniem

En dan ook nog eentje om jaloers op te zijn, lees dat hier nu pas, Proficiat man!

funny, ik ben gewoon een luie mens … en dat houten been helpt ook niet om die koppeling in te duwen 😈

Anoniem

Jorgen ik volg je volledig in je Carrera verhaal .
              Temeer het ook gaat om een Cabrio .Je hoogste prioriteit zal niet het circuit zijn .
              Zelf zou ik geen automaat nemen op mijn P .Bij mijn eerste p was het een tiptronic .Die wagen daardoor snel verkocht .
              Uiteraard is de PDK niet te vergelijken met een tiptronic .

Hou ons op de hoogte .
              Funny.

Hey Michaël,
                Ik denk dat voor mij als eerste P, een carrera inderdaad al genoeg kicken zal zijn… :driver:

Want als ik eerlijk moet zijn, de vermogenswinst is er, maar brengt maar een verschil in tienden van seconden… en de topsnelheid ligt hoger, maar of ik die dikwijls ga halen 😈
                Ik ga zoviezo voor een met pdk en sport chrono, dus dan er gaan nog wat tienden af van toch al scherpe tijden vind ik.
                en ooit moet je kiezen he… er komt nog een gt3, turbo en god weet wat nog allemaal die weer veel rapper zullen zijn…

voor iemand die nog niet ‘verzadigd’ is wat (Porsche)-PK’s betreft door ooit al bvb met Turbo’s en andere GT3-achtige dingen gereden te hebben, zal de ‘gewone’ Carrera inderdaad al meer dan voldoende bieden voor wat we er hier nog op de gewone baan mee mogen doen. Die 16000 euries zou ik ook aan andere dingen besteden, die de restwaarde, en misschien nog meer de herverkoopbaarheid (ooit) zeker ook geen kwaad zullen doen

[quote=”jol178″ post=86239]
                    Nu nog wachten op de offerte en dan achterover vallen :twisted:[/quote]

Jullie hebben toch goede matrassen meen ik 😈

normaal wordt het de carrera.
                      het prijsverschil met de S vind ik te groot… 16.000 euro met dezelfde opties is de S duurder.
                      enkel voor de pk’s… daar kan ik al heel wat taksen en benzine voor betalen…
                      Plus de carrera is fiscaal toch nog een stukje goedkoper.

En goed bollen zal hij wel doen zeker 😆

welke richting de offerte uit gaat weet ik al, enkel het alcantara zit nog in aanvraag.
                        Daarstraks Funny aan de lijn gehad en die vond dat ik het interieur zelf moest doen, we hebben de kennis, heb al een paar keer een porsche geherstoffeerd.

Maar of ik dit bij een nieuwe zou doen, ik weet het niet…
                        Moesten ze bereid zijn hem “in het grijs” (enkel de zetel met vulling, zonder stoffering) te leveren dan zou ik er wel aan beginnen, maar dat zullen ze wel niet doen zeker…
                        Alcantara kan ik via de verdeler in België krijgen, dus goedkoper zou het wel zijn

Wim

Zal voor u duimen dat deze mee valt.

merci he mannen 😀

Ben net terug uit Lyon, vandaar late reactie…
                            Heel veel last gehad van de crisis, maar enkele zware ingrepen brengen nu hun vruchten…
                            Plus, van de vroeger 5 concurrenten die ik dagelijks tegen kwam, zijn er 3 van de markt… hebben hun eigen dood gedaan met altijd maar de laagste prijs te maken en de kwaliteit te vergeten…

Kleur is al gekozen, Agat Grey met rode kap.
                            Interieur volledig alcantara met rode stiksel (via exclusive)
                            Nu nog wachten op de offerte en dan achterover vallen 😈

Allee, precies toch één iemand die geen last heeft van de crisis. :respekt:
                              Proficiat he man. :driver: :driver: :driver:

[quote=”Mushroom” post=86143]Ik mocht van mijn madam ook ne nieuwen 991 bestellen *als* ik de dressing niet in Gulf kleuren verfde… :mrgreen:

Ik zal de foto’s van de dressing één dezer eens posten 8)
                                Congrats Jorgen!!![/quote]

😈
                                :respect2: :respect2: :respect2:

Nice Jorgen!!! Van harte gegund!! :respect2:

15 reacties aan het bekijken - 136 tot 150 (van in totaal 287)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.