Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie
  • Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
    Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 287)
    • Galhund schrijft:

Als ik onder m’n vriendin ligt lijkt haar poep ook veel dikker 😆

Hoe bedoel je ❓

@Galinsect, ik hoop dat je vriendin niet meeleest op het forum…
        En inderdaad, bij een volgend treffen gaat je vriendin veel succes hebben vrees ik 😆 😆 8)

Ps: Galinsect is een typo van mijn iPad maar vind hem zo leuk dat ik hem laten staan heb 😮 😆

Pics, or it didn’t happen! :mrgreen:

Anoniem

2 much information Galhund …
            Iedereen van’t forum die je nu nog tegenkomt samen met uw vriendin gaat nu naar haar derriere zien. Zie dat da meiske complexen krijgt. 😈 😉

Audiotronics schrijft:

Ik ga zaterdag 3/12 eens tot bij Verellen in Geel kijken. Is iets dichter voor mij. Maar nu maandag naar de Motoshow in Essen en ik hoop er toch een paar mooie 991 modellen te zien (TECHART die misschien er al ééntje bij heeft).

En wie heeft er al een bestelbon ondertekend 😆

Deze morgen passeerde ik voorbij Verellen in Geel. Stond een oplegger met 2 x 991 in donkergrijs. Achterlichtjes lijken spleetoogjes want de kont lijkt IRL veel zwaarder dan van de 997 (mss mede door het feit dat de wagens op de bovenste etage stonden van de oplegger en ik dus moest opkijken. Als ik onder m’n vriendin ligt lijkt haar poep ook veel dikker 😆

Anoniem

IK 😀 bij Verellen Geel

Voor een nieuwe dichting van de vlotter benzinetank van mijn oudje 😳 😀

Ik ga zaterdag 3/12 eens tot bij Verellen in Geel kijken. Is iets dichter voor mij. Maar nu maandag naar de Motoshow in Essen en ik hoop er toch een paar mooie 991 modellen te zien (TECHART die misschien er al ééntje bij heeft).

En wie heeft er al een bestelbon ondertekend 😆

mss iets met het forum doen? Bij de voorstelling van de Cayman hebben we ook zoets gedaan. Was bij euhhmmm…. een porsche center 😆

@Funny ,Ok als jij hem cadeau doet heb ik er geen probleem mee ,Ik zal ook nog aan zwarte pijl en philipe Mouton vragen of ze niet mee gaan .Spreken we af om 16u daar ter plaatse ? 😀 Als er nog mensen van het forum zijn die dan kunnen komen ,geen probleem hè hoe meer zielen hoe meer vreugde .

Anoniem

Snoer en Jp laat ons samen afspreken om in de namiddag te gaan kijken.
                        16 u ,prima .Misschien kunnen we een korting krijgen ,jp een koppeling ,mezelf een sleutelhanger en Snoer een nieuwe 991 😉 😉 .

Anoniem

Plan is om ook in de namiddag eens een kijkje te gaan nemen…en een bestelling te plaatsen 8) (heb nieuwe koppeling van doen)

Ik denk ook in de namiddag te gaan bij Carreramotors zo rond 16 u als me dat lukt tenminste 🙁

Anoniem

zaterdag bij carreramotors. ik denk in de namiddag te gaan, nog iemand?

van de week uitnodiging gekregen voor de voostelling van Verellen,
                                op 2 en 3 december, ben benieuwd

Anoniem

Een goede 4 weken geleden een kijke gaan nemen op de Nurburgring .Op de parking stond de 991 carrera S in het blauw .
                                  Had mijn twijfels over het interieur maar het is HEEL mooi .

15 reacties aan het bekijken - 181 tot 195 (van in totaal 287)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.