Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie
  • Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
    Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 287)
  • Anoniem

Vandaag dan toch eentje op naam gekregen, sorry was te vlug met veroordelen 😳
      Thanks Luc voor het aanbod, toch zelf gaan niet?

0

Mushroom rekent niet meer 🙁
        Hij kan het officieel niet aan en er is meer in ‘t leven dan ne P 😆
        Misschien eens in een volgend leven, we zien wel 😉

De OPC’s weten het ook precies want hoeveel ik ook op onderhoud ga, een uitnodiging komt nooit mijn richting uit 😈

0

luc993cabrio schrijft:

Vandaag ééntje gekregen van RS voor de zaterdag. 8) 8) 8)

Moet tovh wel werken zeker 😥 😥 😥

Ik eentje voor donderdagavond, prachtige uitnodiging trouwens… die 2 jaar wachten op een okk zullen lang duren vrees ik…

0

Allee den Mushroom zal weer zitten rekenen vanavond :mrgreen: :mrgreen: :mrgreen:

@JP, komt in orde. 😉 😉 😉

0

Dit moet zowat de mooiste foto zijn die ik van de 991 gezien heb! 😯
              Alles klopt eraan : de achtergrond, de hoek, vanalles op te zien met veel kleurkes erbij en de 991 die er staat en toch niet alle aandacht opeist…

Maar die heupen man… DIE HEUPEN!!! Is dat een gewone of een Turbo/4S zonder camouflage?

0

Heb hem net in het echt kunnen bewonderen en het is een prachtwagen!!!

[URL=http://fotopocket.nl][IMG]http://fotopocket.nl/fpimages/2011/11/18/049db00795e19679b4b60c2969efff04/DSC_1317.JPG[/IMG][/URL]

0

“deze video is niet langer beschikbaar door een auteursrechtenclaim van TF1…” 😥

0
                  Anoniem
                    Anoniem

luc993cabrio schrijft:

Graag maar ja 🙁 🙁 🙁 al die ouw meekes die hun pannekoekske moeten missen dan. 🙄 🙄 🙄

Ewel bedankt!!!! zal mijn Madam plezant vinden!!! ene ge moogt dat ouw peeke die uitnodiging toesturen!
                      (heb nog van geen enkele iets ontvangen 😥 zal er nog eens autootje en half kopen )

0

luc993cabrio schrijft:

Graag maar ja 🙁 🙁 🙁 al die ouw meekes die hun pannekoekske moeten missen dan. 🙄 🙄 🙄

Lol! 😆
                        Een eerlijke mens die foute commentaar geeft, bestaat er iets leukers? 😉

“Some people think I say inappropriate things… I like to refer to it as radical honesty 8)

0

lol, ik dacht dat ze alleen bij de lijn zo over hun klanten spraken … 😆 😆 😆

0

0
                            Wim

Snipperdagske pakken voor zo’n gelegenheid. 😉

0

Vandaag ééntje gekregen van RS voor de zaterdag. 8) 8) 8)

Moet tovh wel werken zeker 😥 😥 😥

0

mijn uitnodiging van Verellen of PCA moet nog in de bus vallen.
                                  ik ben ook van plan om op vrijdag te gaan, dus pogen om enkele oranje lanyards te spotten 😀

0
                                15 reacties aan het bekijken - 196 tot 210 (van in totaal 287)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.