Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 991 › Gespot : de 991
- Dit onderwerp bevat 287 reacties, 61 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 4 maanden geleden door nikolas.
-
MakerDiscussie
-
12 augustus 2011 om 16:22
Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .
De fotootjes vinden jullie HIER
En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]
-
MakerDiscussie
-
Anoniem1 september 2011 om 03:00
Prijzen:
Carrera et Carrera S 2012,Plus grande, plus légere, plus solide Et surtout plus rapide et plus écologique.Les prix finaux pour le marché espagnol sont les suivants:
Porsche 911 Carrera (350 ch): € 99.393
Porsche 911 Carrera PDK (350 ch Automatique): € 99.418
Porsche 911 Carrera S (400 ch): € 115.456Ce qui est assez surprenant c’est que grace au taxe écologique, il n’y aura que peu d’excuse de ne pas choisir une version PDK… celle ci ne coutant que 25€ de plus que la carrera manuelle.
Rocco schrijft:
911 is voor mij enkel in okkazie haalbaar, enkel een cayman R zou ik nog nieuw overwegen en dan nog …
Ruw geschat denk ik dat een nieuwe 911 slechts voor 25% van dit forum bereikbaar is hoor 😉
Voor mij is’t in elk geval ook niet mogelijk en ik zou een nieuwe pas overwegen als ik echt geld met hopen heb, anders verlies je er veel teveel op.
Otoh, zo eentje gaan uitkiezen en zelf samenstellen… ‘t Moet een goed gevoel zijn 😉911 is voor mij enkel in okkazie haalbaar, enkel een cayman R zou ik nog nieuw overwegen en dan nog …
Ik heb hem ook van mijn “wanted” lijst geschrapt maar niet omdat hij niet mooi zou zijn. Eerder omwille van zijn iets te hoge nieuwprijs 😥 En thuis geeft het toch maar discussies 👿 En daar ik onder de sloef lig ben ik maar gestopt met dromen. Ik zal aan mijn “oud manneke” wel wat kosten gaan doen (wielen hoogglans verdichten en nog wat andere prullaria laten vervangen. Misschien eens volledig laten herspuiten zodat krasjes en steenslag weg is. En alle rubbers vervangen + voorruit) en dan een doek erover. Half september eens naar de voorstelling van de jaguar XF gaan zien. Een 2.2 diesel voor dagelijks gebruik ❓
Gisteren een klant langs geweest met haar nieuwe zwarte 997 carrera 4 GTS cabrio (man boort waterputtekes 😯 ) en het eerste wat ik dacht : schandalig veel geld voor wat ik hier zie staan. Het enige voordeel dat ik er bij zag was dat de vrouw er met haar P 10X zo mooi uitzag dan zonder haar P 😆
cayman en 911 gemixt.
wel mooi, maar er zijn precies nog wat problemen met de brandveiligheid. 😛Sorry mannen, maar ik blijf bij mijn eerste indruk, die achterkant trekt op niks.
Lelijke lichten op een veel te dikke bumper … bah.
Interieur ziet er wel weer enorm goed uit, beter dan de 997.Misschien verander ik nog van mening als ik hem in het echt zie maar voorlopig schrap ik deze van mijn “wanted” lijst.
Groeten, Frank.
En ze is al ongecamoufleerd op de openbare weg gespot . Gisteren aan de Nordschleife
KLIKKERDEKLIKEerst irl zien en keuren. Nu dat er meer foto’s en films te bekijken zijn is me opgevallen dat de achterlichten meer vezonken in de achterbumper zitten. Lijkt me wat raar. Gisterenavond was het op discovery channel megafactories en het ging over de fabriek in Stuttgart en de productie van de 997. De kleinste wou opblijven en dat zien en wie was het hevigst voor TV? Jawel de kleinste. Papa zo ne rode GT3 gaan we kopen hé (ja jongen spaart maar flink tegen uw 18e verjaardag 😆 )
Ja jonge occassie is een mogelijke oplossing. Ik veronderstel dat de leveringstermijnen weeral heel lang zijn moest er een gefortuneerd iemand nu een 991 gaan bestellen?
Audiotronics schrijft:
Catalogus en prijslijst via mail toegekregen en even uitgerekend. Wat een bedragen en wat een optielijst. Een carrera S met wat opties mag je al snel +130.000 euro tellen. Dat wil zeggen meer dan 100.000 euro opleggen 🙄 (precies of het is geen geld meer). Magnifieke wagen maar prijs is wel even gaan zitten en bekomen met een cognac 😆 . Alles is natuurlijk relatief want voor een panamera kwam ik ook op bijna 130.000 euro 🙄
Enkele maanden wachten en dan een jonge occasie kopen (in Duitsland) is volgens mij de beste oplossing…
Catalogus en prijslijst via mail toegekregen en even uitgerekend. Wat een bedragen en wat een optielijst. Een carrera S met wat opties mag je al snel +130.000 euro tellen. Dat wil zeggen meer dan 100.000 euro opleggen 🙄 (precies of het is geen geld meer). Magnifieke wagen maar prijs is wel even gaan zitten en bekomen met een cognac 😆 . Alles is natuurlijk relatief want voor een panamera kwam ik ook op bijna 130.000 euro 🙄
Rufie schrijft:
Mijn eerste indruk is positief. Ik had een grotere stijlverandering verwacht, te vergelijken met van 993 naar 996. Nu beschouw ik het meer als een facelift van de 997.
Interieur knap, lichten achteraan gepikt van Aston Martin, maar wel meevallen. Vraag me nog af hoe dat openschuivend dak gaat werken.
Iemand zin om naar Frankfurt te gaan kijken ?
Rufie, ik heb daar zeker wel zin in!
Wanneer ga je precies?
GrtzRufie schrijft:
Mijn eerste indruk is positief. Ik had een grotere stijlverandering verwacht, te vergelijken met van 993 naar 996. Nu beschouw ik het meer als een facelift van de 997.
Interieur knap, lichten achteraan gepikt van Aston Martin, maar wel meevallen. Vraag me nog af hoe dat openschuivend dak gaat werken.
Iemand zin om naar Frankfurt te gaan kijken ?
Ik zit vanaf 12/09 terug achter de schoolbanken 😆
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.