Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie

• 911-lover
    Deelnemer

Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
      Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 287)
    • Anoniem

Als dit de nieuwe 911 is zal het toch wennen worden .
        Mijn eerste reactie was een Aston-Martin achterkant .Hij ziet er inderdaad groter uit .
        Op deze foto’s geeft hij mij geen Wow gevoel .

weer een superpost!!

Bedankt voor de filmpjes en fototjes

Van dat dak weet ik niets daar ik het niet gezien heb .
            Op het filmpje ziethet er bizar uit en doet aan een 996/997 Targa denken of destijds mijn 525TDS met dubbel dak of de oude CRX

Neen hoor , helemaal niet .
              Enkel wat rondlopen en de ogen open houden .
              Een kenner herkent dadelijk iets dat afwijkt van het normale .
              In Weissach werd ik wel weggejaagd toen ze zagen dat ik een camera bijhad .
              Dat zou (al staat dat nergens vermeld) op en rond het gebied verboden zijn .
              Maar wat geknipt is , is geknipt 😉
              Die op de snelweg 😉 was ook toeval en snelle herkenning .
              Daar hebben we ook nog een prototype (zonder camouflage) van een nieuwe hyundai gespot .

Dit is link van de Hyundai

[video src="https://img834.imageshack.us/img834/6812/69k.mp4" /]

Anoniem

Ma Koentje, Koentje ,Koentje wa doede nu???
                Knap zeg, uren moeten staan spotten zekers? Porficiat!
                Dat schuifdak?????? Menen ze dat nu echt?

Ja , dat filmpje heb ik gisteren gezien toen het mijne geuploaded was .

deze al gezien ?

[video]http://www.youtube.com/watch?v=aFNRrygIzAA[/video]

Mushroom schrijft:

Dus om nu al te roepen dat hij op niks trekt…

Daar geef ik je de volle 100% gelijk in . Ik vind ook dat dat hier te rap geroepen word en het is normaal dat er geen geen grootse veranderingen komen in een succesmodel

Mushroom schrijft:

Je moet al kenner (of freak ;)) zijn om de 996 buiten de 997 te kennen toch?

Ook hierin heb je helemaal gelijk .
                      De nieuwe toont iets groter langer en wat lager dan de huidige , maar je moest idd goed opletten en wat kennen om deze eruit te halen als de nieuwe . Magda had het niet gezien . Ik op het eerste ogenblik .

ja,zoals op die foto’s kun je het moeilijk zien,maar bij voor en achterkant en binnen is het toch heel groot verschil 😆

Koen,
                          excuseer voor ‘t misverstandje 😉

Ik had reeds een paar foto’s gezien van eentje met alleen de lichten gecamoufleerd vandaar dat ik dacht er nu eentje te zien zonder ook maar iets van “camouflage”.

Nu in ‘t algemeen : met die afgeplakte lichten kan je je er nog geen gedacht van geven vind ik. We moeten eerlijk zijn, wat verandert er bij een nieuw model : de voorkant en achterkant. En die zijn hier nog afgeplakt…
                          Dus om nu al te roepen dat hij op niks trekt…

Hieronder 2 verschillende types (en nee, geen blondje en een zwartje ;))
                          Je moet al kenner (of freak ;)) zijn om de 996 buiten de 997 te kennen toch?

Echter, Koen, zou ik maar al te graag in jouw plaats geweest zijn om die foto’s te kunnen nemen ! Sweet moments !! 🙂

997 MK2 Is toch een pak knapper hoor!
                            991 niet meteen mijn ding!

Er zijn idd nog stickers op de lampen (zeker op die die in Zuffenhausen stond en die op de snelweg) maar gecamoufleerd zou ik dat toch niet meer noemen .
                              Dit is in mijn zicht gecamoufleerd

Ik kan mij miszien, maar volgens mij is die nog altijd gecamoufleerd hoor…
                                Achterlichten zeker, vooraan is twijfelgeval.

De achterkant doet me een beetje aan een Aston Martin denken …

917

Mooie spot, eerste keer dat ik hem zie zonder de camouflage.

Maar… ben ik blij dat ik nog een 997 gen.2 heb, deze valt (op foto) helemaal niet in mijn smaak. Zowel de voor- als achterlichten lijken niet op de auto te passen.

Toch een beetje een teleurstelling …

Groeten, Frank.

15 reacties aan het bekijken - 271 tot 285 (van in totaal 287)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.