Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie
  • Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
    Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 287)
    • Riviera blauw :lekker: :lekker: :lekker: :lekker: Of Peridot green Klik hier

Hebben jullie ook gezien dat op die filmpjes en foto’s van de GT3 op de achterbumper tussen de achterlichten nog een stukje is afgeplakt. het leek mij te smal om luchtgaten te zijn zoals bij de vorige. Nu we de 4S gezien hebben lijkt het meer op de reflectorstreep. Als er een bumper van de 4S op staat en de 4S is 22mm breeder dan ga ik denken ; zou de nieuwe GT3 op een widebody staan ? Wat gaan ze dan met de RS doen ?

Btw, ik heb een ticketje genomen voor een nieuwe GT3. Ik twijfel wel nog voor de kleur:
        wit, viper green, riviera blue of maritiem blue. of misschien dat grijs van de Sportclassic. moet ook niet slecht zijn op een GT3 :lekker: . Andere voorstellen altijd welkom.

:lekker: :lekker: :lekker: ,dat dit lekker beest maar snel op de markt komt .

Lijkt mij een rare achter spoiler 🙄

991 GT3 filmke

Subliem . :lekker: :lekker: .Die reflectorband vind ik toch zo mooi .

[quote=”Mushroom” post=105936]Porsche gaat blijkbaar uitpakken met hun wonderschone nieuwe kleur: Mahogany :mrgreen:

[/quote]

Da’s blauw he Bart :happy:

Zeer mooie kleur :first:

[quote=”porsche4ever” post=105962]prachtige wagen!
                      @mushroom, heb je er eentje besteld ja?[/quote]

Hij is in ieder geval toch aan het plaats maken :happy:

prachtige wagen!
                        @mushroom, heb je er eentje besteld ja?

Hij mag komen zeker Mushroom :first:

Het blijft “Wonderfull” die kleur 😀

al gezien ,mooiste kleur die porsche ooit had!!! :first: :respekt: :respect2:

:first:

:first: :first: :first:

15 reacties aan het bekijken - 46 tot 60 (van in totaal 287)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.