Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie
  • Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
    Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 287)
    • Die heeft de 2 stoelen nodig om in een P te zitten 🙄 Van de versnellings pook en handrem zal ik maar niets zeggen zeker :puke:

PB

Ja Bart,
        ik wist dat ge op brede kontjes viel, én dat ge ze het liefst in’t bruin ziet, maar dit is er over!

[IMG]http://i1251.photobucket.com/albums/hh554/megappletvtwee/Smileys/Emoticons/36_2_390.gif[/IMG]

:happy:

[quote=”Funny” post=104082]Jp ik hoorde van een bron binnen Porsche dat een handbak er toch komt .Laat ons hopen .
            Op onze leeftijd nog met een automaat rijden 😉 😉 😉 😉 .We zijn toch geen oude mensen . ;)[/quote]

Groot gelijk Funny 😉

Zou het ook niet snappen, moest je een GT3 niet meer met handbak kunnen krijgen 😕

Jp ik hoorde van een bron binnen Porsche dat een handbak er toch komt .Laat ons hopen .
              Op onze leeftijd nog met een automaat rijden 😉 😉 😉 😉 .We zijn toch geen oude mensen . 😉

In elk vorig type heeft de gt3 een smalle kas .Nu ook nog ❓ .
                We konden zien waar de gt3 binnen reed ,ben al een tijdje op zoek waar Porsche zit aan de Nurburgring.
                Waar ik moeilijk kan aan wennen is de plaatsing van de spiegels .

Zal niet voor ons, handgeschakelde fanaten, zijn Bart 🙁
                  One major departure for the new 911 GT3 is expected to be the addition of the seven-speed PDK dual-clutch transmission as the only option.

Wat e gat! 😯 :applaus:

Jp ,ik wil meehelpen testen . 😉
                      Is de wagen waar ik zit op te wachten ,ben echt benieuwd naar de cilinderinhoud ,ongeveer 450 ,volgens andere bronnen 470 pk .Handling ?Sound ?

DEZE ben ik dus al een tijdje aan het testen en er is toch wel een filmpje van gemaakt zekers, de sloebers!!

Prachtig filmpje :applaus: .
                          Wat staat dat rood hem prachtig .

Wow ! Kippenvel :first:

Is idd een zeer mooi filmpje, zeker omdat je er verschillende generaties naar de nieuwe ziet komen kijken, mjammie trouwens :lekker:

Knap :respekt:
                                Ik heb sinds vorige week eindelijk mijn internet op mijn tv in orde gemaakt (mocht wel na 2 jaar 😳 )
                                Heb intussen al vele uren youtube filmpjes bekeken :relaxman: .

Knap filmpje 😛

15 reacties aan het bekijken - 76 tot 90 (van in totaal 287)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.