Gespot : de 991

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 991 Gespot : de 991

• Maker
    Discussie
  • Gisteren en eergisteren in Stuttgart en Weissach geweest en jawel hoor , we hebben de 991 gespot .

De fotootjes vinden jullie HIER

En op de snelweg hebben we ook een filmpje gemaakt.
    Let op hoe die probeert te vluchten het moment dat die gemerkt heeft dat die gefilmt wordt

[video]http://www.youtube.com/watch?v=av0wv__LxOQ[/video]

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 287)
    • Toch altijd leuk die filmpjes; zeker als de verschillende generaties worden getoond. Jammie.
      ciao,
      Luc

Vorige week vrijdag reed ik op de E40 er ook een voorbij ,langs achter kon je het verschil wel merken maar als hij achter me hing al heel wat minder .
          Hij is mooi maar het verschil is kleiner dan bij de modelwissel 996 naar 997 .

deze week ben ik voor de eerste keer een 991 tegengekomen op de baan, in Merelbeke… en de eerlijkheid gebiedt me te zeggen dat ik het zelfs niet doorhad, van de voorzijde gezien!! Toen hij me op het andere baanvak voorbijreed viel het aparte geluid me op, en toen pas zag ik in mijn buitenspiegel aan de kont dat het verdorie een 991 was, en geen 997! 😳 Zeer mooi geluid met een sportdemper, maar aan de voorzijde dus makkelijker te verwisselen met een 997 dan ik gedacht had!

fantastisch :first:

Mag hier ook ene afzetten, wel ander kleurke liefst. :first: :first: :first:

Op die foto van Mushroom valt het goed op dat de achterkant van de nieuwere Porsches een pak zwaarder is als die van de klassiekers 😀 en toch is het mooi

Ik zal er enkele kopiëren ,ik heb er enkel van 50 maar je zet er maar een nul bij ,liefst er achter . 😉 😉 😉

ik zie hem helemaal zitten, Funny geef me eens 100-tal van die grote €€€€ flappen uit je aktentas :engeltje:

Zoals hij op de foto staat mogen ze hem onmiddellijk voor mijn deur zetten ,ik wil de transporteur zelf nog een fooi geven .

Nice ! :first:

Serveersuggestie

ScreenHunter_01Jun.2700.17.jpg

de foto’s van de nieuwe Targa met beugel zijn intussen al bekend… leuke retrotoets!

Een mogelijke verklaring kan zijn de nieuwe 911 is iets lager ,in combinatie met iets bredere heupen geeft dit het resultaat !
                                Wacht tot je hem ziet in het echt .

[quote=”jol178″ post=100914]Als dat eens waar kon zijn, terug een softwindow… :mrgreen:[/quote]

Dat zal wel niet , mar terug de beugel .

15 reacties aan het bekijken - 91 tot 105 (van in totaal 287)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.