gestolen: gele 964 carrera 4

Home Forum Gestolen Porsches gestolen: gele 964 carrera 4

• Maker
    Discussie
  • p964.jpg

ACHTUNG: Gerade geklaut in Dormagen (am 19.01.2017 zwischen 19:30 – 20:25h) Porsche 964 Carrera 4 in Hellgelb, Kennzeichen NE-SP 964. bitte Augen offen halten und TEILEN. BELOHNUNG für alle Hinweise. Danke

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
    • Te gek voor woorden, maar je kan ze (luchtblazers) dus blijkbaar echt nergens meer neerzetten, je ziet ze hier ook nauwelijks meer onbeheerd achtergelaten in het straatbeeld. En als er dan es ergens eentje staat moet ik gelijk denken ‘Die durft’ offuh ‘Zou die gestolen zijn’ …

Crapuul , achterbakse leeglopers…
        Te lui om zelf ergens voor te werken zijn ze niet te beroerd om de met inzet van bloed zweet en tranen gerealiseerde droom van hun hardwerkende medeburgers te stelen.
        Echt wraakroepend is dit, dieptriestig voor de rechtmatige eigenaar…
        Er is teveel straffeloosheid en gewetenloosheid, soms denk ik dat gevangenissen een maat voor niets zijn. Wat we werkelijk nodig hebben zijn heropvoedingskampen waar criminelen terug een besef van goed en kwaad aangeleerd krijgen.
        Wat ze mankeren moet hen bijgebracht worden vooraleer ze terug in de maatschappij komen, rechtschapenheid, karakter, fatsoenlijkheid, deugdzaamheid, manieren, onbedorvenheid etc…
        Ik wou dat er iets was waardoor ik die man zijn gestolen droom terug kon bezorgen…

Altijd handig als er bekend is bij wie men zich kan melden :coolness:

[video]https://www.youtube.com/watch?v=vOJkC6QbJjk&feature=youtu.be[/video]

Hun kloten moesten eraf vriezen

Drama … foost, ik denk ongeveer 8 uur taakstraf, Auto’s wassen …

Schande, schande, schande – in het wilde westen kreeg men voor paardendiefstal de galg.
                Ik ben benieuwd wat de strafmaat zal zijn voor deze dieven van 250 paarden … Als men ze bij de lurven kan vatten …

6 reacties aan het bekijken - 1 tot 6 (van in totaal 6)
              • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.