GESTOLEN: Porsche 911 930 turbo

Home Forum Gestolen Porsches GESTOLEN: Porsche 911 930 turbo

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • artikel over die witte 911
      http://www.autobild.de/klassik/artikel/jurististisches-gezerre-um-gestohlenen-porsche-5568580.html

“Die holländische Firma Van Kessel Sportscars, die den Porsche 2012 mit neuen Papieren versorgte”

terloops die zogenaamde expert die de gele 2.7RS inspecteert… bij mijn weten staat er origineel bij G-modellen in de A stijl ook gewoon M8 behalve bij replica plaatwerk… en ze staan olie te peilen zonder draaiende motor, er staan meerdere oliekannen achter om bij te vullen…. :mrgreen:

Wim

van Timo nog een link gekregen over Porsche filmpje, en wat hier in voorkomt wist ik al een tijdje.
        Zo ook van de 2.7 RS, en heb het al eens ergens in een ander draadje geschreven dat ik er 2 weet te rijden met hetzelfde chassisnummer.
        1 in Nederland en 1 in Engeland.

https://youtu.be/Dm2QRHn487g

Je hoort het elke week.

Een goede omnium verzekering op basis van expertise en, behoudens de pijn van het verlies, ben je overal en altijd op je gemak. Je kan je vandaag de dag echt niet meer permitteren om dergelijke wagens zomaar op straat te parkeren.

[quote=”Ghost” post=257769]Dan gaat de politie daar niets mee doen.
            Momenteel hier in de kempem diefstalplaag van mercedes vito. Een 4 tal weken bezig en een 20 tal vito gestolen. Ook die van de werkgever van mijn vrouw. Politie doet niks. Geen prioriteit.[/quote]

Ze gaan waarschijnlijk extra flitsers inzetten in de hoop dat die dieven er te hard mee wegrijden … tsjing tsjing …

Bij mijne 964
              Stroomonderbreker naar de benzine pomp …(2 draden en een schakelaartje van 5euro….netjes weggestoken)…en laat ze maar proberen starten.
              Gps trackers zijn er genoeg op de markt …al dan niet met abonnement
              bvb https://www.youtube.com/watch?v=YHTJtMQKx3A

Wim

LoJack. :up: :up:

Idd is de gps tracker geen diefstal beveiliging maar een hulp om de locatie te kennen… ik vind de schakelaar methode goed als de wagen ergens druk staat of de diefstal niet gepland is… kennis van mij zijn 944 is gestolen op zijn oprit en de wagen had een weggestoken schakelaar waardoor starten onmogelijk was. Trouwens die bak maakte zo ‘n kabaal in de uitlaat dat hij binnen hoorde als hij gestart zou worden. Daarna werd duidelijk dat ze zelfs geen poging gedaan hebben om te starten, gewoon van de oprit geduwd en een straat verder op aanhangwagen getrokken . En weg ermee…duidelijk geplande diefstal en weinig tegen te doen door de middelen die de dieven gebruiken. Maar…hadden we toen een tracker gehad hadden we wel zijn locatie gekend….

Dan gaat de politie daar niets mee doen.
                    Momenteel hier in de kempem diefstalplaag van mercedes vito. Een 4 tal weken bezig en een 20 tal vito gestolen. Ook die van de werkgever van mijn vrouw. Politie doet niks. Geen prioriteit.

Weet ik, maar zou het wel handig vinden als ik op politiekantoor toekom met de exacte locatie. :salut:

Tracker is GEEN diefstalbeveiliging.
                        Dan is het reeds te laat.
                        Knip gewoon zelf wat kabels door in uw wagen en zet er zekeringen of schakelaars tussen die enkel jij weet zitten. Dan kan enkel jij uw wagen starten op korte tijd zonder op te vallen.

Iemand een tip voor de gps tracker ?
                          We gaan maar maken dat we iets kunnen doen moest zo ne ********* mijne :driver: pakt.
                          In die pastilachtige trackr geloof ik zo niet ….
                          dank op voorbaat

XXX

Gedeeld op facebook, alle beetjes helpen.
                            Hopelijk binnenkort goed nieuws.

Neen, maar rond 17u in Heist en 17u50 in Knokke. Er stond wel nog een rode 930 “ruf” in Knokke. Misschien vandaar de verwarring. De mijne is/was bordeaux 🙁

Stond je wagen rond de middag niet op de kustlaan geparkeerd ?

Euh… ja ik heb een stuurslot! Maar dat was helaas niet gemonteerd…
                                  Het was 18u in het centrum van een drukke stad.
                                  Had idd beter stuurslot gemonteerd, trackingsysteem gemonteerd,… of thuis in de garage gelaten! Maar ja, achteraf…
                                  In ieder geval bedankt voor de vele reacties en het vele delen!
                                  Ik blijf nog een sprankeltje hoop hebben 😥

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.