gestolen: porsche 911 coupé 1986 zwart

Home Forum Gestolen Porsches gestolen: porsche 911 coupé 1986 zwart

• Maker
    Discussie
  • Op 26 juni 2016 tussen 15.10 en 17.15 uur is een Porsche 911 Carrera uit 1986 gestolen op parkeerterrein Meers aan de rand van Thorn (NL-Limburg). Hij is zwart metallic. Kenteken JX-RN-60.

Alle tips zijn welkom!!!
    [hide]Beloning € 2.000,- voor de gouden tip! gsm +31 6 229 366 00[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
    • Heb ook gelezen dat bij een SToplock het stuur gewoon wordt doorgezaagd, een Disklok zou meedraaien en bijgevolg moeilijker kunnen doorgezaagd worden.

Maar ‘t is zoals al gezegd, als ze hem moeten hebben, hou je ze toch niet tegen… :bounce:

Begrijpen jullie nu de topic … Leuke adresjes met zicht op Porsche parking? :engeltje:

Koop jezelf er nou maar zo’n disclock bij … wantuh zo’n stoplock … nootjes … vertraging voor de kwaadwillenden 5 seconden ongeveer …

Zo zou ik morgen een leuk ritje met m’n moedertje kunnen gaan maken als ik um op de bestemming niet 2 uurtjes onbewaakt buiten zou moeten laten staan … maar dat kan dus eigenlijk gewoon niet meer … belachelijk maar waar … :censored: :censored: :censored:

Ik heb zo’n grote STOPLOCK PRO gekocht.. Kost een dikke 100 ruppies maar als je weet dat je de eerste dieven toch afschrikt en het ze superlastig maakt dan ben ik toch al iets geruster.. natuurlijk als ze hem echt willen pakken ze hem toch hoor.. wielklem, alarm, stoplock of whatever.. Maar het geeft me toch een geruster gevoel als ik hem ergens achterlaat..

IMG_4175.JPG

koop een grote gele wielklem (zoals die van de politie) en je kan tegelijk zonder te betalen overal parkeren 😎

Gaan donderdag en vrijdag de schoonouders bezoeken aan de kust, maar ben serieus aan ‘t twijfelen om met de P te gaan.

Is ws een groot risico om ‘s nachts buiten geparkeerd te laten.

Iemand trouwens ervaring met stuursloten van disklok, worden vrij goed aangeprezen op diverse sites?

Ben vandaag buiten mijn gewoonte om met de 993 naar de 11 julidag in Brasschaat geweest.
                  Normaal ga ik nooit met een P naar zo’n massa bijeenkomst, maar kon het vandaag echt niet laten.
                  Ik moest ‘m ergens langs de weg parkeren, en terwijl er toch alarm opstaat was ik pas gerust toen ik ‘r vele uren later ongeschonden op dezelfde plaats terug vond :happydance:

:up: :applaus:

We hebben om naar Le Mans te gaan ook maar de Boxster van TOTMBO genomen. Was liever met de Murano geweest maar vond de kans TE groot op diefstal aldaar 😳 👿

dat ging toen over een 964 cabrio, nu helaas weeral een nieuw slachtoffer ….

Nu je het zegt…
                        Had jij hier niet op gereageerd van “mooie copy/paste”? Of was dat een andere? :up:

[quote=”deepee” post=238053]nope [/quote]

😐

Had deze zelf op 27 juni op het PF.NL gezet …. én als ik mij bedacht had dat het hier niet vermeld was, had ik dat wel gedaan :salut:

nope, trouwens ieder elfje dat op deze manier verdwijnt is er één teveel 👿

Stond dit niet al eerder op dit forum :wtf:

:censored:

het is precies om de zoveel tijd dat er eentje verdwijnt.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 15)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.