GESTOLEN Porsche 944 type 2 met Gemballa bodykit

Home Forum Gestolen Porsches GESTOLEN Porsche 944 type 2 met Gemballa bodykit

• Maker
    Discussie
  • Als jullie dachten dat enkel de elfjes diefstalgevoelig zijn … woensdag 13-07-16 werd deze Porsche 944 type 2 (Gemballa editie) gestolen van een parkeerplaats in Landgraaf NL (Zuid- Limburg). Kenteken: JJ-VP-59

De auto stond te koop HIER en ook op autoscout

met deze uitgesproken kenmerken:
    – Gemballa voor en achterbumper
    – Gemballa sideskirts
    – Lederen bekleding (kleur: wijnrood)

Hopelijk zijn er mensen met relevante informatie. Men kan ten alle tijden met mij of de Politie contact opnemen.

[hide]
    GSM +31 (0)6 300 82 852[/hide]

Voor de gouden tip staat er een passende beloning. Alvast bedankt.

944_gemballa.jpg

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • [quote=”wing67″ post=238230]… maar wat me wel opvalt is dat deze P’s allemaal in dezelfde hoek in Holland gestolen worden, voornamelijk Limburg, of ben ik hier mis in.. 😯 [/quote]

Men vermoedt dat het “thuiswerkers” zijn (regio Heerlen) 😐

… en het is nét dat stukje Nederland waar je binnen enkele minuten de grens met Belgie of Duitsland over bent 💡

Waar gaat de wereld naar toe als ze nu ook al transaxles gaan beginnen pikken ! :think:

Neen serieus, dit is toch een quasi onverkoopbaar exemplaar met al deze (bijna) unieke kenmerken ❓ 💡

De kl**tz@kk€n :what:

Spijtig te lezen, alweer….., hoop dat ze de wagen in nette staat terugvinden, maar wat me wel opvalt is dat deze P’s allemaal in dezelfde hoek in Holland gestolen worden, voornamelijk Limburg, of ben ik hier mis in.. 😯

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.