gestolen Porsche 964 turo look Cabriolet blau metallic

Home Forum Gestolen Porsches gestolen Porsche 964 turo look Cabriolet blau metallic

• Maker
    Discussie
  • ein weiterer Porsche eines Bekannten ist in Brescia gestohlen worden und nun bitten wir erneut um eure Mithilfe!

Gestohlen wurde ein Porsche 964 turo look Cabriolet in blau metallic; die Fahrgestellnummer lautet: WP0ZZZ96ZNS452761
    bitte teild dies kräftig und meldet euch, solltet ihr Informationen zum Verbleib dieses Autos haben!

964wtl-2-3.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Waarschijnlijk al op weg naar het oosten dan richting kroaatse garage waar de demonteerders al klaar staan…die Alexander zal snel moeten zijn vrees ik.

Ik heb Alexander gebeld, gereageerd op facebook met mogelijk de gouden tip, maar er komt geen reactie :bounce: …
        Ik heb de wagen gezien, met bedenkelijk kenteken, heb aangegeven waar er camera’s hangen….

Camera beelden worden niet eeuwig bijgehouden, 2 kostbare dagen zijn ondertussen voorbij, hopelijk hebben ze contact opgenomen…

964wtlcabriobrescia.jpg

Neem even contact op met Alexander Höckmann van H&S Consult Classis Sportscars ➡ +49 231 70022970

Hij heeft zowel een oproep geplaatst inzake de 356 als deze 964 WTL Cabrio ….

Ik heb deze zondagavond om 20u15 zien rijden in Brescia Piazza Del Vittoria – via Verde op Duitse garageplaten ( rood 06 kenteken) , hoe kan ik in contact komen met de eigenaar ?

Het gaat weer hard momenteel … de een na de ander … :censored:

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.