gestolen Porsche 964 turo look Cabriolet blau metallic

Home Forum Gestolen Porsches gestolen Porsche 964 turo look Cabriolet blau metallic

• Maker
    Discussie
  • ein weiterer Porsche eines Bekannten ist in Brescia gestohlen worden und nun bitten wir erneut um eure Mithilfe!

Gestohlen wurde ein Porsche 964 turo look Cabriolet in blau metallic; die Fahrgestellnummer lautet: WP0ZZZ96ZNS452761
    bitte teild dies kräftig und meldet euch, solltet ihr Informationen zum Verbleib dieses Autos haben!

964wtl-2-3.jpg

5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
    • Waarschijnlijk al op weg naar het oosten dan richting kroaatse garage waar de demonteerders al klaar staan…die Alexander zal snel moeten zijn vrees ik.

0

Ik heb Alexander gebeld, gereageerd op facebook met mogelijk de gouden tip, maar er komt geen reactie :bounce: …
        Ik heb de wagen gezien, met bedenkelijk kenteken, heb aangegeven waar er camera’s hangen….

Camera beelden worden niet eeuwig bijgehouden, 2 kostbare dagen zijn ondertussen voorbij, hopelijk hebben ze contact opgenomen…

964wtlcabriobrescia.jpg

0

Neem even contact op met Alexander Höckmann van H&S Consult Classis Sportscars ➡ +49 231 70022970

Hij heeft zowel een oproep geplaatst inzake de 356 als deze 964 WTL Cabrio ….

0

Ik heb deze zondagavond om 20u15 zien rijden in Brescia Piazza Del Vittoria – via Verde op Duitse garageplaten ( rood 06 kenteken) , hoe kan ik in contact komen met de eigenaar ?

0

Het gaat weer hard momenteel … de een na de ander … :censored:

0
            5 reacties aan het bekijken - 1 tot 5 (van in totaal 5)
            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.