Gestolen Porsche terecht

Home Forum Gestolen Porsches Gestolen Porsche terecht

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
    • Dollanders bedoelde? 😉

Om op 911_NL zijn vraag te anwoorden…
      Denk moest je een rondvraag houden hier op ‘t forum over wiens P, ouder dan 5 jaar, omnium verzekerd is (dus ook voor diefstal), het resultaat bedroevend laag is.
      Verzekeringen zitten anders in elkaar hier tov Nederland. En ook hier zitten we bij de Europese top qua afdokken! :first:

Zou ik ‘t doen?
      Moest de auto een emotionele waarde hebben wel, en anders zou ‘t afhangen van wat zo’n PI kost.

XXX

Dju, ‘k ben een beetje dyslectisch 😳
        ‘k zal ‘t dan maar over ‘d Hollanders hebben :drink:

[quote=”911-lover” post=90750]
          Maar 60.000 voor een replica vind ik dan weer veel te hoog gegrepen .[/quote]

Mijn idee ❗ .. en als het ‘n echte was, zou ik ‘m voor dat geld meteen gaan halen 😉

Wie van de PF’ers hier, zou ook een prive’-speurneus inschakelen om z’n gestolen Porsche terug te vinden ❓

Ik in iedergeval niet …. of de verzekering moet besluiten niet uit te betalen en daarmee in hun recht staan :wtf:

Verkoopprijs was idd te laag voor een echte , doch dat gebeurd wel meer dat spullen sterk onder de prijs verkocht worden omdat er een reukje aan zit .
            Maar 60.000 voor een replica vind ik dan weer veel te hoog gegrepen .

In beide gevallen is het triestig van de diefstal en moeten ze met hun pollen van iets blijven als het niet van hun is .
            Maar een “bouwkitje” een Porsche noemen is er enkel om sensatie te noemen .

Of zouden ze bij onderstaande link ook vermelden dat er een Ferrari teruggevonden is nadat die gestolen is (als iemand dat al zou stelen) . Hoe goed de ombouw ook is .
            Mi juist hetzelfde

KLIKKERDEKLIK

[quote=”911-lover” post=90734]Kleine voetnota … dat het om een replica gaat.[/quote]

Of dat dingetje nu € 22.000 of € 60.000 had op moeten brengen … beide bedragen geven MI al duidelijk aan dat het op ‘n repro gaat 😉

Wat overigens niet weg neemt dat ik me hoe dan ook af vraag of de rechtmatige eigenaar er weer zomaar ‘n kenteken op krijgt ….

ben ook benieuwd wanneer de man zijn wagen zal terugzien want ons rechtssysteem kennende 😕

Kleine voetnota .
                  Volgens het eerste artikel gaat het om een Porsche terwijl “het Belang” duidelijk vermeld dat het om een replica gaat.

Ik ben benieuwd of de rechtmatige eigenaar er weer een Belgisch kenteken op kan krijgen, zonder de boel zelf ook om te (moeten) katten ➡ In NL krijg je als je geluk hebt je (gestolen en weer gevonden) auto terug, maar als deze omgekat is voor 99% geen kenteken meer 😐

Wilde ik ook net plaatsen .
                      HIER de link van HbVL

Wim

[quote=”Peter_Targa_84″ post=90723] die Nedrelanders zijn voor geen haar te vertrouwen 😉 LOL :happy:[/quote]

De Nedrelanders weet ik niet, maar de Nederlanders zijn wel te vertrouwen hoor. 😉

Stond blijkbaar in Boxmeer volgens hbvl.be . Wie dat dat is kan je terugvinden als je zoekt op Marktplaats.nl . Ik vraag me of of de verkoper hiervan op de hoogte was ??

XXX

Ah da’s nog eens goed nieuws.
                            ‘k wist het wel, die Nedrelanders zijn voor geen haar te vertrouwen 😉 LOL :happy:

12 reacties aan het bekijken - 16 tot 27 (van in totaal 27)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.