Getriebe notlauf

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Getriebe notlauf

• Maker
    Discussie

• graulus cristof
    Deelnemer

Vandaag ritje gemaakt bloesem streek, toen ik na een korte stop(innerlijke mens verfrissen) de wagen terug starte kreeg ik de fout melding Getriebe notlauf, kreeg de wagen wel in r en d maar bleef terplaatse staan geen enkele aandrijving , na de wagen terug te hebben stilgelegd en geherstart was probleem weg. Heeft iemand misschien ervaring met dit probleem en is dit ernstig, moet zeggen dat dit de eerste fout melding is in 2 jaar .

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • Vandaag weer goed tochtje gemaakt, even goed door getrapt,:eek: en geen enkel probleem geconstateerd …gelukkig

[quote=”stoffel9974s” post=167715]Wagen altijd perfect onderhouden ja , kan het te maken hebben dat toen ik de wagen stil legde hij nog in m modes stond en ik hem in p zette toen hij stil lag ?

Verstuurd vanaf mijn GT-I8190 met Tapatalk[/quote]

Ik denk het wel. Best niet meer doen dus.
          Vele merken wagens kan je zelfs niet stilleggen vooraleer die in P of N geschakeld staat.

Computers hebben soms rare trekken.
            Idd stilleggen, auto sluiten met afstandsbediening en weer starten reset soms een probleem.
            Batterij even afkoppelen kan ook soelaas brengen, tenzij er natuurlijk echt een probleem is.

Vaak reset je alles door 5 keer je sleutel in het slot te steken, op contact, weer terug sleutel uitnemen en dit maal 5.

Wagen altijd perfect onderhouden ja , kan het te maken hebben dat toen ik de wagen stil legde hij nog in m modes stond en ik hem in p zette toen hij stil lag ?

heeft de automaat het correcte onderhoud gehad op de voorziene kilometerstanden ?

Hangt er een serieuze bos sleutels aan uw, euh…, sleutel? 💡

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.