Gezocht : 17″ of 18″ velgen voor P Boxster 986 2.5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht : 17″ of 18″ velgen voor P Boxster 986 2.5

• Maker
    Discussie
  • Hallo,

ik zoek een setje 17″ of 18″ velgen met banden dewelke nog door de keuring geraken.
    Momenteel staan er 19″ velgen op gemonteerd,maar de achterste velgen komen 0.5cm buiten het koetswerk.Waarschijnlijk geraak ik hier niet mee door de keuring.

Als jullie iets weten staan of hebben staan wat nog degelijk is >> let me know.

Greetzzzz,

Fabian

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • Dan mogen we deze topic sluiten . 😉

0
      S2

En TheFab is de velgen net komen halen, leuk om weer een forum “in real life” te zien.

Veel plezier ermee!

0

Proficiat met de aan- en verkoop . :applaus:

0

S2,

‘k zal dan maar bij de lokale bandenboer rubber bestellen.

nogmaals bedankt voor de velgen en de mooie verkoopprijs.

Greetzzzz,

Fabian

0

[quote=”S2″ post=127437]
              En voor banden betaal je 75 Euro incl. montage en balanceren bij deze handelaar :)[/quote]
              … daarvoor moet je dan wel tot in Utrecht sjezen 😳

0
              S2

Originele Boxster S velgen 18″

Precies wat je zoekt, 18″, origineel Boxster, recht zonder schade, enkel met triestig spuitwerk. Maar eens ze op je wagen zitten en je er niet met je neus op hangt zie je daar niets meer van 🙂

Doe me maar gewoon een bod en we komen er wel uit 😉

En als je op pf.nl zit kan je hier zien hoe ze eruit zien onder een zilverkleurige Boxster 2.5 uit 1998 😉

Of rechtstreeks:

En voor banden betaal je 75 Euro incl. montage en balanceren bij deze handelaar 🙂

0

er zijn er een paar gepasseerd hier op het forum.
                  recent nog deze, verder reikt m’n geheugen helaas niet meer

0
                7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.