Gezocht: 3.2 coupé

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht: 3.2 coupé

• Maker
    Discussie
  • Ik ben op zoek naar een Porsche carrera 3.2 coupé, G50. Ik ben al meer dan een jaar op zoek via internet en vaak gaan kijken, maar telkens teleurgesteld teruggekeerd.
    Mocht er dus iemand overwegen een 3.2 coupé te verkopen, laat het maar weten.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
    • Beste jacques911,
      In het begin was ik helemaal niet op zoek naar een G50, maar een autoverkoper in Ieper en ééntje in Lommel hebben mij proberen te overtuigen dat ik geen 915 moet nemen als ik van plan ben om er meer dan enkel in het weekend mee wil rijden en zeker niet als mijn echtgenote er ook wil mee rijden? Volgens hen kan die 915 geen 231pk aan, en is dat de reden dat Porsche de G50 heeft ontwikkeld. Van de andere kant weet ik dat Richard Hammond zijn favoriete ‘gearshift’ van 4 naar 5 is in een 915. Misschien moet ik inderdaad maar eens zo’n 915 proberen.

Birk ,indien je hier in de geburen woont mag je steeds eens een 915 boite komen uitproberen om een vergelijking met een g50 boite te hebben .Indien je reeds eens met een g50 boite al hebt gereden.

Wim

En waarom weer een G50 🙄

Weer spookverhalen gehoord. :mrgreen:

Bedankt voor de tip, maar liever een G50.

Wim

Misschien dit iets, kwam ik na wat lezen op het Nederlandse forum tegen.
              http://www.porscheforum.nl/viewtopic.php?f=10&t=43194

[quote=”Birk” post=181642]C4 mag dat ook?
                http://www.tendamautos.nl/occasions/porsche/911/porsche_911_964_3_6_carrera_4_coupe_bj89-1187228.htmlAls jij dat wil mag alles 😉 Ziet er zo op de foto’s goed uit. Ik ben toendertijd ook nog even een rondje om met een 964 carrera2 gereden maar heb toch weer gekozen voor een SC. Alles is persoonlijk.

[quote=”python” post=181614]Hij bedoeld waarschijnlijk als er een spoiler had opgestaan stond het op schrift …..Mmmmjaa …ook niet echt goed denk ik :think:[/quote]
                  Ik bedoel idd dat er op deze auto een spoiler gestaan heeft…
                  Maar je hebt gelijk, opschrift staat blijkbaar nog wat te hoog…

@ wim: ik was echt wel wakker hoor 😀

[quote=”Birk” post=181629]…..meer en meer aan een 964 te denken omdat er daar toch meer aanbod van is. Wat denken jullie daarvan?[/quote]

Ik denk dat als je een deftige 964 C2 vindt deze link altijd aan mij mag doorgeven want er is veel volk die daarnaar opzoek is !
                      Probeer ook eens te zoeken in het U.K. of Ierland, daar zijn verschillende LHD wagens naartoe gegaan en soms komen die te koop…… :engeltje:

dat verschil in chassisnummer is altijd bij een USA versie
                        heb het boek van de motornummers zo niet bij de hand, maar het is zeker niet zo dat de karakters overeen komen komen van motornummer en chassisnummer
                        je kan simpel vragen waar de achteruit versnelling ligt, rechts onder is 915, links voor is G50

een 3.2 is een heel andere auto dan een 964 (zowel looks als rijgedrag)
                        rij eens met beide en kies dan wat je wil

Afstand en tijd is relatief, ben enkele weken geleden naar Zuid Frankrijk gevlogen voor een 964 van 27k die ik na een rondje rond de auto lopen niet moest hebben…

Ik heb een paar dagen geleden 250km gereden om naar een 3.2 G50 uit 1988 te gaan kijken. Ter plaatse bleek dat het om een 3.2 915 uit 1986 te gaan. Bovendien zaten er twee verschillende VIN nummers op: WP0ZZZ91ZGS121483 en WP0ABO911GS121483. Volgens de verkoper waren het matching numbers, maar op de motor vond ik 64603897 terug. Vraagprijs 35000? Ik begin door dit soort praktijken meer en meer aan een 964 te denken omdat er daar toch meer aanbod van is. Wat denken jullie daarvan?

klikhierop en verkoper Sven heeft er wel een beetje verstand van :popcorn: klikhierop Weet natuurlijk niet wat TS zoekt, Een echte of een kadootje. Echte vindt je niet meer onder de 35.

Hij bedoeld waarschijnlijk als er een spoiler had opgestaan stond het op schrift …..Mmmmjaa …ook niet echt goed denk ik :think:

Wim

[quote=”mafke” post=181596]Het Carrera opschrift staat op de juiste plaats! De spoiler op de motorkap staat verkeerd…[/quote]

Gij doe u naam echt eer aan. :happy: :happy: :happy: :happy: 😉

Wim

Ik zie ook geen spoiler, en heb althans mijn bril op. :mrgreen:

En je moest eens weten bij hoeveel dat woord Carrera verkeerd staat 🙄

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 35)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.