Gezocht 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht 3.2

• Maker
    Discussie

• eri

Coupe ,zwart met zwart interieur, fuchs wielen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 85)
      • waar wacht je op, koop die snel, daar doe je altijd een goede zaak aan hoor :driver:

Dan is dit absoluut een koopje: harde kas, op het eerste zicht droge motor, krijgt nog een onderhoud, EU versie…

het lijkt door de Ibeej widget dat die wordt aangeboden vanuit de US. ten onrechte dus want die staat in Berlijn. niks speciale invoer en taksen dus.
            deze link naar de duitse veiling in euro en geen dwollars.

Wat kost het zoal aan invoer? Anders is dit wel een koopje! (ongeveer 16.500 euro)

idd, heb die beschrijving ook deftig gelezen en eerlijker kan hij niet zijn, als je als schrijft dat hij niet veilig rijklaar is :respekt:
                  ben geen mekanieker maar vermoed dat je voor 5000 euro die auto wel volledig in orde zet en dan heb je mijn inziens een spotgoedkope 3.2 G50 (wel jammer van die lelijke spoiler :puke: )

die grijze is echt een beauty, de verkoper krijgt later zeker spijt, kosten aan of niet, ik zou hem houden en terug in orde zetten :driver:

Maar goed dat er een Wim is om alles weer recht te zetten 😀 Verkoper van die cabrio is 1 van de weinigen die echt te vertrouwen is. Let maar eens op de zeer uitgebreide beschrijvingen bij de advertenties. Zelfs minpunten worden eerlijk vooraf weergegeven. Zo ken ik er geen tweede :salut:

Wim

[quote=”gijsbeer” post=150988]Het enige waar ik me nu zorgen over maak is het feit dat de slotplaten/drempels zouden moeten vervangen worden. Dus daarom overweeg ik om ineens over te stappen naar een 964.[/quote]

De reparatie kost met aan weerszijde 3 nieuwe stukken en achterflanken spuiten zit rond €4500,00 in BTW

Hen je misschien iets aan voor je de overstap maakt naar een 964. 💡
                      En is maar een tip voor waarde bepaling in de toekomst. 😉

Heb ondertussen ook eens gemaild en inderdaad gereserveerd tot vanmiddag en er had vanmorgen vroeg ook al een handelaar interesse getoond 😉 Ben benieuwd wie dat zou zijn, kan al wat kandidaten bedenken :think:

Wim

[quote=”Egheuens” post=150976]@Wim
                          Hoe weet jij dat die wagen al gereserveerd is? Niets van te zien op de website?[/quote]

Omdat ik verkoper ken, en hij mij dit medegedeeld heeft deze morgen. 😉

Forummers,

leuk onderwerp! 😀

Even ter informatie: ik ben sterk aan ‘t overwegen om mijn 3,2 te verkopen, staat dus semi te koop…
                            Ben zeker niet van plan deze op ebay of dergelijke te zwieren, maar als er iemand van het forum interesse moest hebben, ben je steeds welkom! Ze is zeker niet in showroom staat, maar technisch wel in orde. Vorige maand naar keuring geweest zonder één opmerking. Vorig jaar onderhoud gehad, vier nieuwe Potenza’s geplaatst, en er zijn reeds enkele schoonheidsingrepen gepleegd zoals bumper voor + achter volledig laten zandstralen en alle strips vervangen, interieur is ondertussen vervangen door een (origineel)leder in dezelfde kleur… Het enige waar ik me nu zorgen over maak is het feit dat de slotplaten/drempels zouden moeten vervangen worden. Dus daarom overweeg ik om ineens over te stappen naar een 964. Ze heeft ondertussen 257.000km gelopen. Heb ook historiek zoals onderhoudsboekje en zelfs ‘certificate of authenticity’.

Iemand interesse, zal er zeker geen 30.000 voor vragen…

Greets,

Gijsbeer.
                            DSC_4186.JPG

@Wim
                              Hoe weet jij dat die wagen al gereserveerd is? Niets van te zien op de website?

Ben blij dat er hier nog anderen zijn die mijn mening delen :applaus: . Ik heb zelden zo’n gedetailleerde en eerlijke beschrijving van een auto gezien en met een hele hoop foto’s erbij. Een 3.2 G50 cabrio met harde kas, goede versnellingsbak en droge motor voor die prijs :first: . Deze was minstens de moeite waard om naar te gaan kijken. Een beetje hobbyist maakt hier een beauty van voor enkele duizenden euro’s.

Wim

Is inderdaad al gereserveerd. 💡

geef Wim gelijk als er eens een harde body te koop staat gaan ze straks nog beginnen dat het lampje aan de asbak niet zou branden :bounce:
                                    heb mijne harde japanner hier ooit eens aangeboden voor 17K en je wil niet weten wat ze durfde te bieden :what:
                                    nu dat er foto’s staan hoe goed dat de body is :loser: te laat :happy:
                                    en de prijzen gaan nog steeds de hoogte in (zeker 3.2) word dit een mooie hobby/belegging /pensioensparen

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 85)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.