Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Gezocht 3.2
- Dit onderwerp bevat 85 reacties, 34 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door Gysbrechts Werner.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Vind ik ook, ziet er goed uit als je door die paar prullen heen kijkt……… Je moest mijne eens zien staan in die schuur….. Da was een bouwpakket maar wel hard en zonder roest,dus kijk door die mankemaenten heen.
Wil je hem goedkoop moet je de handen uit de mouwen steken want ze raken op en goeie verkopen ze niet meer
:coolness:hey
wim en maartenR hebben helemaal gelijk
die auto is de moeite om over na te denken
:drink:hier moet ik Wim toch wel bijtreden.
Voor een paar 1000€ werk je die cabrio helemaal af en dan is dit toch wel een koopje.
Zonder roest en helemaal kurkdroog vind je ze niet elke dag!Soms kan ik sommige hier niet volgen 🙁
laat ik een auto zien waarvan ik weet dat deze kei en kei hard is, en beginnen ze over een uitgeleefd interieur.
Ik wil jullie leder na 25 jaar wel eens zien onder de brandende zon.
Je hoeft echt geen kenner te zijn om te zien dat dit leder niet kapot is door slijtage, maar gewoon uitgedroogd is, en is met de rest van tapijten ook zo.
En de prijs is de vraagprijs, dus onderhandelen is mogelijk.
Paar kleine problemen die er zij kosten de wereld ook niet.Maar is net als met de bruine Targa toen die wij gerestaureerd en terug gebouwd hadden naar origineel 3.2 targa, die toen te koop stond door ziekte voor die speciale lage prijs, en hapte toen ook niemand, maar toen hij in Duitsland te koop stond voor het dubbele waren dat ineens oplichters.
Dus zijn er eens koopjes, dan gaan we daar zo met om zonder te gaan kijken. 😥
Een goede 964 voor 23000 e? Laat het mij maar weten want ik ben op zoek naar een 964 in goede staat.
Tot nu toe de afgelopen maanden voor deze prijs alleen maar rommel gevonden.Voor een budget van 23.000 kan je mss beter kijken voor een 3.0 SC ? Of misschien een vroege 964?
Bedoel je niet 371.000 km ?
Dat interieur ziet er behoorlijk afgeleefd uit.
Vraag me trouwens af waar die tapijten voor en achter naar toe zijn ?
Die kunnen toch niet allemaal tot op de draad versleten zijn :think:
Iets anders wat me opvalt: achterste wielkuipen en zijpanelen zijn ook met tapijt bekleed.
Is dit een Japanse optie ?Als ik die Japanse zetels en vitesseknuppel bekijk en vergelijk met de mijne met 230.000 km, denk ik dat deze Jap er 271.000 km heeft opzitten. :think:
Da Jappen rijden nooit meer dan 100K km met hun wagens op 25 jaar tijd !
Gisteren ook nog naar een Jap 964 gaan kijken met net iets meer dan 100K op de klok ( toeval )
in 1ste lak maar wel volledig herlakt, niet in gerookt maar met vuile assebak etc.Goh, doe wat van de prijs af en sleutel er een winter aan en je hebt een prachtige 3.2 G50 cabrio met lage kilometerstand :relaxman:
[quote=”cabrio wim” post=150870]Cabrio mag dat ook.
http://www.hvanderdeenautos.nl/component/rdautos/?view=detail&id=137%5B/quote%5D
Wat ne Japanese vuilbak !!
Heb nu reeds spijt dat ik voor de mijne geen 45.000 gekregen heb :think:Goeie Timing!!
Ik heb 12 jaar geleden al de hoofdprijs betaald, hahaha … :what:
Maar ja, zo komt de ‘marktprijs’ weer een beetje in de buurt bij de eigen investeringen. :coolness:
hey
klopt helemaal wat je zegd
ik heb 2jaar geleden 20500 betaald voor targa 1984 3.2
ben er blij mee motor is gewoon super
garage zei ook zeer goede en betrouwbare auto
zat net op een site te kijken en inderdaad prijzen voor een nette
zijn gewoon al rond 35000 tot 40000 ik schrik er van
niet normaal .maar ze beginnen op te raken verwacht ik
:drink:Ja,de prijzen zijn de afgelopen jaren serieus omhoog gegaan !
Een paar jaar terug kocht je een goede 3,2 voor 20000 euro. Die tijd komt volgens mij niet meer terug 😐
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.