Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Gezocht 3.2
- Dit onderwerp bevat 85 reacties, 34 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 11 jaren, 1 maand geleden door
Gysbrechts Werner.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Ik denk dat de tijd van koopjes doen in de US voorbij is . 😥
Dames?
Als jullie reageren op de laatste post is het niet nodig te quoten, onnodige quotes maken het forum moeilijker te lezen.@ Black_Pearl: automaat en saai zijn twee woorden die dikwijls in één zin voorkomen :engeltje:
Dit gezegd zijnde: er zijn IMO altijd en overal koopjes. Rondkijken, goed je ogen openhouden en direct toeslaan als je iets vindt wat je aanstaat :up:
SC 3.0 lijkt me dan idd beter. :respekt:
Het gaat me ook meer om de klassieke Porsche lijnen, het geluid, het plezier van de wagen dan om de PK’s. Mijn 996 C4 automaat was bloedsnel maar vrij saai…Het is nu wel zo dat Amerikaantjes vaak goedkoper zijn, ze zijn nu eenmaal minder populair in Europa en dat zie je aan de prijs. Dat heeft uiteraard niets te maken met de staat van de wagen. Je zal sneller op een koopje vallen bij de Amerikaanse modellen dan bij de Europese (ervan uitgaande dat beide in goede staat zijn).
:what: :what:
Daar gaan we weer ! Europese en/of Amerikaan, maakt niet uit voor de prijs.
Beide wagens zijn in Duitsland gebouwd. alleen staan op de USA versie nog wat meer opties.
En een kelly, moet je zelf weten, origineel behoud veel beter z’n waarde.
Ik zou je aanraden in die prijscategorie te gaan zien voor een SC.Hebben we het dan over Europese versies? Wat is de gangbare prijs van een Amerikaantje (mag wat werk aan het interieur zijn, zolang de motor goed loopt en er geen/weinig roest is). Ik zie af en toe wel een Kelly 3.2 onder de 20.000, zijn die dan zo onbetrouwbaar?
‘t mag een projectje zijn he 🙂
[quote=”targa 84″ post=148846]denk eerder
28.000 voor een goede 3.2 op dit moment
ze stijgen hard in waarde
:drink:[/quote]doe er nog maar een paar duizend bij voor een G50 dan
Veel reacties, de enige die niet meer reageerd is ERI zelf 😉
Vermoedelijk geschrokken door de prijzen die hier vermeld worden.
Onder de 20.000 euro vindt je inderdaad geen deftige 3.2 meer.denk eerder
28.000 voor een goede 3.2 op dit moment
ze stijgen hard in waarde
:drink:denk ook niet dat je voor die prijs een deftige 3.2 kan vinden, trek voor alle zekerheid dan beste eerst de motorkap open en neem een stuk trekijzer mee :coolness: indien wel, laat het dan vlug weten, dan dien ik vlug een bouwaanvraag in voor een extra garage :happydance: :think:
Waarom zou je pas in de Lente beginnen kijken???
Volgens mij kun je voor en tijdens de winterperiode misschien mooiere koopjes doen dan in de lente en de zomerperiode???
Ben ik wel niet 100% zeker van maar wat houd u tegen om nu al rond te kijken???
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.