Gezocht 3.2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht 3.2

• Maker
    Discussie

• eri

Coupe ,zwart met zwart interieur, fuchs wielen

10 reacties aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
      • hmmm… En een SC 3.0 dan? mss realistischer voor dat budget?

[quote=”Black_Pearl” post=148744]

Budget is een goede vraag, ik zou er zelf niet meer dan 18.000 euro aan willen geven (het blijft tenslotte een stuk speelgoed).[/quote]

ofwel ga je hoerenchance moeten hebben, ofwel zal je content moeten zijn met een rotte waar de olie uit zeikt vrees ik 😀

[quote=”cabrio wim” post=148746]
            :happy: :happy: Sorry kon het even laten.[/quote]

Je kon het even NIET laten bedoel je dan? 😛

Die foto’s wil ik dan wel eens zien 😀

Wim

[quote=”Black_Pearl” post=148744]Amerikaantjes kunnen voor mij ook, die hebben ook vaak geen/weinig roest.[/quote]

:happy: :happy: Sorry kon het even laten.

Wij hebben al Amerikanen gehad, en staat er nu weer eentje binnen.
              En als je die aan de buitenkant ziet, denk je zo die heeft de :first:

Maar bij nadere inspectie, is die dus heel slecht en om te 😥

Als je zin hebt, moet je deze week anders eens even komen kijken voor hij uit elkaar gaat.
              En foto’s komen volgende week op de site, dan kun je zien hoe mooi deze is/was toen hij binnen gebracht werd bij ons.

Ik zou in de lente ook willen starten met rondkijken. Voor mij zou het een coupé moeten zijn, ben niet te gek op de lijn van de Targa. Kleur is wat minder belangrijk, zolang het geen champagne of lichtblauw is enzo. Zwart, rood, geel, etc, allemaal goed. Staat van de wagen is natuurlijk belangrijker 🙂 Amerikaantjes kunnen voor mij ook, die hebben ook vaak geen/weinig roest.

Budget is een goede vraag, ik zou er zelf niet meer dan 18.000 euro aan willen geven (het blijft tenslotte een stuk speelgoed).

XXX

Ook zwart :first:

J

Hoeveel is je budget?
                    Begin daar al eens mee.

Wim

Dat schreef ik ook,(duidelijker kan niet) maar 915 of G50, km stand, bouwjaar, coupe, targa of cabrio, of staat van de auto maakt dan blijkbaar niet uit.

XXX

Da’s toch gewoon to the point… :salut:

Wim

Duidelijker kan niet, en de rest blijkbaar niet belangrijk. :think:

10 reacties aan het bekijken - 76 tot 85 (van in totaal 85)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.