Gezocht: 914 2.0

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 Gezocht: 914 2.0

• Maker
    Discussie
  • Een vriend van mij is op zoek naar een 914 met 2.0

Moet zuiver zijn en dagelijks kunnen rijden

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
    • Een setje propere Fuchsen kosten al snel 1000€

Zijn gisteren in Gent op de beurs naar DEZE gaan kijken

Op het eerste zicht een mooie gezonde 914 1.7

Vraagprijs 9500€

Als je op de details gaat letten is er toch nog wat werk en kosten nodig om hem 100% te zetten. Lak die loskomt in de naden voorste koffer bovenaan.
        Rubber bumper vooraan sluit niet goed aan, roestpokjes bovenaan linker deur, rubber achteruit aan de aansluiting carosserie te vervangen, grille mistlichten te vervangen,…

Waarde in mijn ogen 6 a 7000€

Ik weet niet wat jullie vinden maar een 1.7 mag voor 10.000€ toch wel nagenoeg 100% staan.

Of ben ik verkeerd ?

Ook iemand een idee wat zo een setje fuchsen mag kosten ?

Vandaag dus voor het eerst zo ne 914 in dat groen gezien. Dan die link naar een tweede groene en nu kom ik DEZE nog tegen

Van waar komen al die groene 914’s ineens , 8)

Kent iemand deze ?

Zijn hem gaan bezichtigen in Deerlijk vandaag.

Idd, maakte redelijk veel lawaai en ralenti zat op 1.500 toeren
            Volgens mij zit de uitlaat ook aan de verkeerde kant

Die vrouw is blijkbaar bekend in Deerlijk door haar 914. Normaal denk ik als je er al 36 jaar mee rondrijdt.. valt wel ophé

Anoniem

Dag Stef, staat deze auto in Waregem of in Deerlijk? Ik denk dat ik hem enkele maanden terug eens tegengekomen ben in Deerlijk en die motor maakte serieus lawaai. Ik denk combinatie van uitlaat en héél slecht afgesteld.

Zeer mooi! Zelfde kleur als die waar we vandaag naar gaan kijken zijn.
                Vind dit persoonlijk ook een hele mooie kleur vaar een 914!

Enkel spijtig dat het een 1.7 is 😥

Deze is toch op de beurs in Gent te bezichtigen dit weekend dacht ik ?

[quote=”S2″:28ywmimd]Is DIT de groene 914 waarover jullie het hebben?

Die hangt wel nogal erg laag achteraan?[/quote]
                  deze van 9500 id die
                  http://www.kapaza.be/detail/4014299/PORSCHE_914_1_7injectie_1973.html

Ben net met Tom (Tom914 die dus op zoek is) gaan kijken naar deze groene.Bleek een 1.7

Verhaal is wel tof: is van een ouder koppel die de wagen gekocht hebben toen deze enkele maanden oud was van de vrouw van de apotheker die er schrik van gekregen had.
                    Hebben deze auto dus al 36 jaar en staan origineel maar 85.000 km op, aangezien de man meestal met de bestelwagen reed,, heb de papieren ook gezien.

De kleur is gewoon prachtig en nog originele lak. de foto doet de kleur echt geen recht aan.

Nu het mindere deel: er is echt wel veel werk aan, staat vol met roestpokken, gat in achterste foffer, klep te vervangen, dorpel rechts rot, dorpel links al vervangen geweest maar terug werk aan… kortom veel werk.

Auto gaat weg aan hoogste bieder. Bod momenteel = 3000€

Wij gaan hem in ieder geval laten staan….

S2

Is DIT de groene 914 waarover jullie het hebben?

Die hangt wel nogal erg laag achteraan?

op kapaza staat 9500

wat vraagt hij ervoor ?

[quote=”wreckah”:303i9gqz]tommy criel heeft een grasgroene 914 te koop staan, staat ook op kapaza denk ik, is wel ‘slechts’ een 1.7, maar is volledig gerestaureerd, interieur en al…

hij zal za en zo ook op collectioncar staan samen met ons 🙂 [/quote]
                            Daar hebben wij onze 914 gekocht, zeer tevreden 🙂 !: 🙂
                            Wel beetje lang om de papieren moeten wachten , maar het was de moeite.
                            Kom ook naar Gent zondag

ik ben daarnet even bij tommy langsgeweest, en dat 914’tje ziet er echt goed uit!

mochtg ik het geld hebben, ik zou dat wel willen hebben 😉

@S2
                              : jawel, za en zo zullen we daar staan 😉

ben ook wel van plan te gaan. Kom ik wl even bij jullie langs…

S2

Staan jullie op Collection car? Dan mag je zeker een bezoekje van me verwachten 😉

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 54)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.