Gezocht 964 in goede staat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht 964 in goede staat

• Maker
    Discussie
  • Ik zoek een 964 met goede liefst droge motor aan correcte prijs
    een Carrera 2 is al goed en liefst zwart of grijs of rood
    pm als u er een hebt die weg mag aub

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
    • De 964 heeft als enige productieporsche wel manuele sperren. Directe afstammeling van de 935

Succes met de zoektocht!

Hallo Steve,

Ik heb een 964 cabrio C4 staan..

125.000km
        09/90
        nightblue
        donkerblauwe kap
        beige leder

Als je meer info wil stuur me gerust een PB..

Vriendelijke groeten,

Denis

De 4×4 is niet uitschakelaar. De C2 was trouwens maar later verkrijgbaar.

Komt misschien zo over maar niet afbrekend dat die minder zou zijn.
            Ik zou liever een C2 hebben omdat technisch het niet te complex moet zijn voor mij
            en omdat het gevoel van achterwielaandrijving altijd iets meer fun geeft .
            Kan men bij een c4 de 4×4 niet uitschakelen misschien?

Je praat over een Carrera2 precies alsof hij de “mindere” is, echter is een C2 net gewild vanwege zijn RWD only :salut:
              De Carrera4 gaat dus in principe goedkoper zijn dan de 2 :up:

Bij Van Dessel staan een paar mooie ook maar uit Japan dus niet echt controleerbaar het onderhoudsboekje
                Of ik moet iemand meenemen die japans kent 🙂
                Een Porsche 964 die geleverd werd voor Duitsland is identiek zeker als voor Belgie of zijn er toch details anders?
                Bedankt voor tip van nederlands forum maar ik zou toch het liefste tiptronic hebben en prijs iets lager voor een Carrera 2
                Hoeveel koste een Carrera 2 eigenlijk nieuw in 90 of 91 ongeveer iemand die dat weet?

Uitlezen hoe er met de wagen gereden is? :driver:

Hey, in mijn 964 bj92 zit er ook al een comp die uitgelezen kan worden.
                    Floere.

had je deze al gezien op het forum van de buren?

Ik dacht van wel (op die van 93 sowieso), maar nog niet zo’n uitgebreide dat je de historie van het rijgedrag etc uit kan lezen.

Ok bedankt voor de tip
                          Kben zelf handig maar er zijn dingen dat ik ook nog niet gedaan heb dus liever een goede
                          zonder veel kosten aan…
                          Het is voor de zondag een toerke te doen dus echt afzien gaat die ook niet bij mij.
                          Zit er eigenlijk een computer in dat je kan uitlezen op een 964 tem bwj 1991?

succes met de zoektocht!
                            voorzie steeds een budget voor (on)verwachte kosten! zelf rij ik sinds 2 jaar met een 964c2 tiptronic.
                            zalige wagen, aan een schappelijke prijs gekocht maar ondertussen toch ook al 10K op 2 jaar uitgegeven.
                            het einde komt in zicht.
                            grts floere.

12 reacties aan het bekijken - 1 tot 12 (van in totaal 12)
                          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.