Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › gezocht 964 ombouw bumpers en motor klep met spoil
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 10 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 12 jaren, 8 maanden geleden door Glen luyckx.
-
MakerDiscussie
-
29 januari 2012 om 20:38
Ik zoek dus vanalle onderdelen van 964 voor ombouw..
Zodat ik ineens een idee heb van de extra kosten die er nog staan te wachten.
mvg
Glen -
MakerDiscussie
-
had even extra werk door een olie lek aan de leidingen. En moest men uitlaat aanpassen naar een dubbele die onder de bumper komt. Ahja en mijn interieur moest ook nog onderhanden genomen worden..
Hoest nu lucky? Hier nog een omgebouwde voor weinig. klikkerdeklik 😉
Hehe, toen ik vooraan de 20 was keek ik uit naar de stukken om een G naar een 964 look om te bouwen nog voor ik een Porscheke gekocht had.
Heb jaren later tijdens mijn zoektocht verschillende keren gaan kijken naar ombouwpakketjes en hoe meer ik er zag hoe zekerder ik was dat ik geen moest hebben…
Smaken evolueren dus blijkbaar bij iedereen 😀Geert.
Anoniem30 januari 2012 om 14:45Ik sluit mij ook aan bij de bovenste reacties.
Maar aan de andere kant is het UW auto en doe JIJ ermee wat JIJ wil.
Wel zou ik in uw plaats zeker de originele onderdelen bijhouden zodat je later makkelijk terug kan 💡Ik begrijp ook de meeste reacties maar ik zou zeggen, doen waar jijzelf zin in hebt om te doen, Als jouw wagen zuiver en gezond genoeg is, kan een ombouw naar 964 look geen kwaad… maar het wel daarbij houden en niet beginnen met mechanische en interieurdelen te vervangen want dan wordt het een puzzel…
En noem het toeval of wat dan ook, ik heb een bumperset met lijsten en spoilerkader liggen die ik eventueel wel zou weg doen, dus indien je foto’s wil of wat dan ook, laat je maar iets weten.
groeten
Kan alleen maar bovenstaande reacties beamen. Wil je een Kelly, koop dan een Kelly, er zijn genoeg verkloote Porsches voor een habbekrats te koop.
Sorry, no hard feelings. 😕 Ik ben ook jong geweest en het was fantastisch. Geen problemen. :engeltje:[quote=”lucky911″ post=89790]
niets staat al vast heb ng niet gekocht want ben nog aan het twijfelen om niet verder te zoeken naar een coupe.. want cabrio ..[/quote]Aha!!!!!
Dan zeker wachten!!! 😈
Ik heb met mijn eerste 2 jaar rondgereden (een Targa) terwijl ik eigenlijk liever de coupé zag. Ik stelde het dakje wel op prijs op een zonnige zomerdag, maar toch is het gevoel van “ik wil eigenlijk een coupé” nooit verdwenen.
Koop toch niets waar je niet 100% achter staat gewoon om er toch maar één te hebben!! Leer uit mijn fouten! 😉Nu, vele manen later, begin ik toch voor de Targa’s te vallen, coupé’s dragen nog altijd mijn voorkeur weg, maar de Targa’s zijn zo “Porsche” en zo 70’s en dat heeft wel iets…
Imo is Lucky911 nog redelijk jong, en toen ik die ouderdom had kon ik ook de originaliteit van een P niet naar waarde schatten. Langs een kant kan ik het dus wel begrijpen.
Langs de andere kant natuurlijk rijden er al genoeg Kelly’s rond dus zou ik dan een reeds omgebouwde kopen en minstens 2500 Euro in mijn pocket steken.Keep your pants up Lucky911, the chase is better than the catch (alhoewel) 😉
Een goeie dient zich vroeg of laat wel aan, mijn laatste (allezja voorlaatste, ik vergeet altijd mijn 912 😳 ) was een zoektocht van 9 maand.ja helaas wel .. 964 kan ik niet verzekeren 🙂
niets staat al vast heb ng niet gekocht want ben nog aan het twijfelen om niet verder te zoeken naar een coupe.. want cabrio ..bedoel eigelijk dus een 911 cabrio in dit geval met ouwe bumpers etc
ik wil de bumpers van een 964 en ook de spiegels en het koffer deksel..
964 zelf kan ik niet kopen want dat is geen oldtimer.
groetenWat Olaf hier schrijf van verlichting e.d, zat er natuurlijk ook bij wat naar van Kessel gegaan is.
Was dus een compleet set, met uitzondering van de bodemplaten, maar kun je volgens mij ook iet zo maar even monteren.
Hebben de velgen ook wel liggen daar bij die mannen.Motorklep die naan DSP gegaan is was ook geheel compleet met alle componenten.
Alles vorige week geleverd, dus sla je slag.
Ombouw van een andere 911 naar 964 — of wil je een 964 ombouwen naar ❓ 😕
Als je bijvoorbeeld een SC of Carrera 3.2 uiterlijk naar een 964 om wilt bouwen heb je o.a. het volgende nodig ➡
Voorbumper + onderplaat (2x)
Achterbumper
Reflectorbalk
Achterlichten
Knipperlichten voor
Mistlampen voor (of luchthappers)
Spoiler (die in de motorkap komt)
Stuur-unit spoiler
Set Cup velgen – of D90’s.. je kan je huidige spiegels gebruiken (de flaporen) of voor een setje cup-spiegels gaan ..
Gok dat je met dit lijstje al zo’n € 2500 kwijt bent – vermist je de onderdelen gebruikt kunt vinden …
Persoonlijk zou ik dan eerder de huidige 911 (SC of Carrera 3.2) verkopen en op zoek gaan naar een originele 964 💡
EDIT: sideskirts vergeten 😯 .. maar zag het in Wim z’n bericht staan …
Heb een compleet set van ombouw naar 964 aan van Kessel verkocht.
Dat waren dus de bumpers en de skirts.
http://www.vankesselsportscars.com/De achterklep is naar DSP gegaan, heeft hier enkele maanden te koop gestaan.
http://www.dsp-parts.nl/index147.htmlGa je een B.d.B bouwen. 😉
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.