Gezocht: 964 Targa in goede staat

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht: 964 Targa in goede staat

• Maker
    Discussie
  • Een goede vriend van me heeft het P-virus te pakken, zoals jullie weten: een bijzonder ongeneeslijke ziekte …

Hij zoekt een 964 c2 coupé, grijs of blauw, Europese wagen (géén Japanse re-import of zo), betrouwbaar & in goede staat, droge motor, mét historiek, in originele uitvoering, niet al te veel kms (max. 125.000) en aan een betaalbare prijs (max 60.000).

Hij weet dus heel goed wat hij wil, maar een makkelijke zoektocht wordt dat duidelijk niet, met al die zoekcriteria …
    Ondergetekende had beloofd hem een handje te helpen, maar in de praktijk blijkt dat toch wel makkelijker gezegd dan gedaan…

Vandaar deze oproep: als jullie ergens iets weten staan dat beantwoordt aan zijn wensen/dromen, dan hoor ik het graag: alle concrete tips & hulp zijn van harte welkom !

:respect2: :respect2: :respect2:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • Thanks Deepee, maar voor bepaalde redenen zet ik mijn auto’s hier niet te koop op het forum :salut: :salut: :salut:

in de heimat staan er veel te koop tussen een veel grotere prijsvork en dan bedoel ik vooral de ondergrens.

+1

Ik dacht “wat een prachtige wagen, prachtige kleur, maar bijna 74K€ voor een 964? WTF” maar toen keek ik eens op kapaza en er staan er 4 te koop tussen 60K en 100K :wtf: Dat is dus wat er voor gevraagd wordt, maar geraken ze ook aan die prijzen verkocht?

die staat toch ook gewoon online ?!

964T.jpg

Heel graag, Luc, thx ! (ducdirk@gmail.com)

@dirk, mijne 964 Targa staat te koop. Indien info gewenst mail ik alles wel door. :salut: :salut: :salut:

IMG_0058-2.JPG

Hier mag een slotje op aub, want hij heeft de zoekopdracht aangepast en ingeperkt tot een Targa …
                    Thx !

Een goede vriend van me heeft het P-virus te pakken, zoals jullie weten: een bijzonder ongeneeslijke ziekte …

Hij was oorspronkelijk op zoek naar een 964 Coupé, maar zoekt nu een 964 Targa, grijs/zwart of blauw, Europese wagen (géén Japanse re-import of zo), betrouwbaar & in goede staat, droge motor, mét historiek, in originele uitvoering, niet al te veel kms (max. 175.000), aan een betaalbare prijs (max 60.000) en als het enigszins kan een tiptronic …

Hij weet dus heel goed wat hij wil, maar een makkelijke zoektocht wordt dat duidelijk niet, met al die zoekcriteria …
                      Ondergetekende had beloofd hem een handje te helpen, maar in de praktijk blijkt dat toch wel makkelijker gezegd dan gedaan…

Vandaar deze oproep: als jullie ergens iets weten staan dat beantwoordt aan zijn wensen/dromen, dan hoor ik het graag: alle concrete tips & hulp zijn van harte welkom !

:respect2: :respect2: :respect2:

Thx 4 de tip, ik speel de info door aan m’n maatje !

Misschien toch de moeite om eens te overwegen?

Kleur zag er gisteren in de zon schitterend uit :coolness:

https://porscheforum.be/forum/60-porsche-te-koop/126989-964c2-tiptronic

Kilometerstand is wel flink wat hoger, maar het is dan ook geen 60k

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.