gezocht: 964 wtl cabrio origineel

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht gezocht: 964 wtl cabrio origineel

• Maker
    Discussie
  • Als iemand een originele WTL cabrio weet staan?
    graag een seintje

mvg

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
    • In Duitsland staan er nog 4 te koop … :driver: :engeltje:

gehele geschiedenis is gekend en gedocumenteerd 🙄 de foto’s van het wrak zullen ze je wss niet laten zien :loser:

maar indien hersteld volgens de regels van de kunst zou ik hem wel willen :lekker: voor dat nulletje minder :happydance:

Bammmmm, nulletje weg van de prijs :popcorn:

Wim

Kijk dit bedoel ik nu, op foto’s altijd mooi en deze zeker.
            Maar als je de history niet weet of geen goede keuring doet ga je in de boot.

Maar wil niet zeggen als de auto goed gemaakt is volgens de spelregels, dat hij slechter is als een die geen schade gehad heeft. 💡

dat is die wagen die ze mij hadden aangeboden hier in Temse voor 20000, heeft zware schade gehad, bodem stak ook bijeen en de motor heeft minsten vijf jaar naast de wagen gelegen in een heeft vuile werkplaats hier in Temse

mocht iemand deze willen kopen check dan de bodem onder het achterzitje van de bestuurderskant 😉

Wim

Is een mooie Geert :up:

of deze :happydance:

http://www.kapaza.be/nl/porsche/porsche-964-30-jahre-jubileum-nr–14-89663306.htm

is niet de mijne voor alle duidelijkheid 😀

Wim
                    Wim

Als ik dan mocht kiezen tussen een 3.2 of 964, dan werd het de eerste. :relaxman:

Juist, maar is een 3.2 geen 964!

Johan Dekens heeft er een rode staan :up:

11 reacties aan het bekijken - 1 tot 11 (van in totaal 11)
                        • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.