Home › Forum › Porsche Marktplaats › Porsche Gezocht › Gezocht 968 coupe met weinig km
- Dit onderwerp bevat 15 reacties, 9 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 7 jaren, 3 maanden geleden door
Godspeed.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Neen, denk ik ook niet. Hij heeft nog een 911 (3.2 denk ik) die hij eigenlijk liever zou verkopen dan de 968
[quote=”Bones” post=261111]Misschien doet de combinatie “voetbal, St Truiden en de nicknaam van TA-fan op het forum” een belletje rinkelen?
Waarom deze toch niet gekocht dan? :think: :think: :think:
Volgens mij zijn er al verschillende forumleden naar deze gaan kijken, maar niemand heeft hem gekocht? Why not?
Bij mij blijft hij toch door mijn hoofd spoken en ik heb al eens een bod gedaan, maar veel zakken wil hij niet.[/quote]Hij weet wat hij heeft, namelijk een goed uitgeruste (targa, sperdiff en Cup 1 wielen), goed onderhouden en goed gedocumenteerde 968 in een niet-vloekende kleuren combinatie. Alleen cosmetisch kan het beter, want de auto staat in eerste lak en de chauffeurszetel heeft een scheur in de simili. En ik heb zeker niet de indruk dat hij het geld nodig heeft.
Misschien doet de combinatie “voetbal, St Truiden en de nicknaam van TA-fan op het forum” een belletje rinkelen?
Volgens mij zijn er al verschillende forumleden naar deze gaan kijken, maar niemand heeft hem gekocht? Why not?
Bij mij blijft hij toch door mijn hoofd spoken en ik heb al eens een bod gedaan, maar veel zakken wil hij niet.De mijne heeft een mooier interieur. Zwart leder is niet te overtreffen
Ben ik nog niet ze zeker van
[quote=”luc993cabrio” post=261068][quote=”Yellow Submarine” post=261066]Bij interesse: 0476/49.61.92
Deze heb ik proefgereden en is prima. 152.000 km in Meeuwen-Gruitrode. Kleur is wel Amazon groen. Geen idee waarom er “blauw” staat.
[/quote]
Waarom deze toch niet gekocht dan? :think: :think: :think:[/quote]
De mijne heeft een mooier interieur. Zwart leder is niet te overtreffen! :popcorn:
[quote=”Yellow Submarine” post=261067]bleu marine metal
En deze in regio Parijs stond eerst veel duurder, nu 24.900€ en maar 109K km! Mooi toch?
[/quote]
Volgens mij is dit kobalt blauw (F6)
[quote=”Yellow Submarine” post=261066]Bij interesse: 0476/49.61.92
Deze heb ik proefgereden en is prima. 152.000 km in Meeuwen-Gruitrode. Kleur is wel Amazon groen. Geen idee waarom er “blauw” staat.
[/quote]
En deze in regio Parijs stond eerst veel duurder, nu 24.900€ en maar 109K km! Mooi toch?
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.