Gezocht 996 4s of 997 cabrio 2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht 996 4s of 997 cabrio 2

• Maker
    Discussie

• PM

[hide]Mocht er iemand lucht krijgen van een 996 4s of een 997 cabrio 2 die te koop is/komt laat maar weten. Liefst een donker kleur buiten en binnen en tiptronic. Voor de rest zien we dan wel. Met dankt! :respect2:[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
      • Mooi exemplaar! :up:

PM

[hide]Bedankt! Waar is het juist met Pasen? Heb waarschijnlijk iets gemist 😐 [/hide]

die blinkt in zen vel !!! knap man .

die zal wel verder geknuffeld worden , jou kennende .

succes ( Porsche pasen ??? )

mooi exemplaar :up: nu :driver:

PM

[hide]

IMG_6260.JPG

IMG_6257.JPG

IMG_6258.JPG

[/hide]

bij jouw lokaal OPC ofwel online

PM

[hide]Wat een leuke zaterdag! Deze voormiddag mijn dame gaan afhalen en deze namiddag een goeie beurt gegeven! :happydance: Weet er toevallig iemand waar je die afdekplaatsje voor op je velgen koopt? Er staat “4S” op. De naam ontgaat mij even.[/hide]

PM

[hide] ben eigenlijk al langer aan het uitkijken. Dat was ook de reden waarom ik mijn vorige P verkocht. 😀 Ik heb er in 2 maand een 8 tal gezien denk ik. Als je dan dat ene exemplaar ziet die er bovenuit steekt moet je niet twijfelen. Gelukkig heb ik een zeer begripvolle vrouw. :happydance: :respect2: [/hide][quote=”deepee” post=231322]al na 4 weken zoeken je schat op 4 wielen gevonden :up:
                      feli met je aankoop. veel veilige en plezierige KM’s gewenst ![/quote]

Goede keuze me dunkt!
                        veel rijplezier

al na 4 weken zoeken je schat op 4 wielen gevonden :up:
                          feli met je aankoop. veel veilige en plezierige KM’s gewenst !

Proficiat met je aankoop PM.
                            Zoals je ziet heb ik het ook voor dikke konten, althans bij P toch :mrgreen:

PM

[hide] Het is een dame geworden met een dikke kont. Ze staat momenteel nog bij Raes in Wommelgem. Hopelijk heb ik zaterdag de nummerplaten al. Anders vinden we wel een oplossen :coolness: [/hide]

inderdaad alvast proficiat, en O wat zal deze week lannnggggzzaaaammmmm vooruitgaan 😆 😆

alvast proficiat rara benieuwd , inderdaad de ene week kan langer duren dan de andere .

En, wat is het exact geworden en waar gekocht?
                                    Veel fun ermee!

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.