Gezocht 996 4s of 997 cabrio 2

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht 996 4s of 997 cabrio 2

• Maker
    Discussie

• PM

[hide]Mocht er iemand lucht krijgen van een 996 4s of een 997 cabrio 2 die te koop is/komt laat maar weten. Liefst een donker kleur buiten en binnen en tiptronic. Voor de rest zien we dan wel. Met dankt! :respect2:[/hide]

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
    • PM

[hide] Bedankt voor je aanbod.

Ik heb echter vandaag mijn krabbel gezet onderaan een papier. Bovenaan stond ‘verkoopsovereenkomst’. Daartussen een heleboel info. 😀 Zaterdag mag ik mijn speelgoed gaan afhalen…. Zal een lange week worden :happydance: :happydance: [/hide]

jef

Moest je interesse hebben in 997 4 s cabrio mk 2 2009 97000 km zwart met bruin kap en interieur ,laat maar iets weten

Ik heb ervaring met Raes Racing 😀
            Meer nog, ik ken de eigenaar persoonlijk, Is een jeugdvriend van mij.
            Naar mijn mening zijn zijn wagens toch steeds correct en de garantie die hij geeft is geen loze belofte. Volgens mij betrouwbaar maar ik ben natuurlijk een beetje bevooroordeeld 😉

PM

[hide]Er heeft hier blijkbaar niemand op het forum ervaring met Raes Racing 😐 Als ze een wagen met garantie verkopen dan moeten ze toch ook ergens zeker zijn van hun stuk of zie ik dat verkeerd? Zijn er nog leden met een Porsche uit Italië ? [/hide]

blijft moeilijk, als he een verkoopt aan handelaar dan hebben de meeste een punt dat ze de historiek willen zien ( 100000km) klopt dit wel !!!

in de andere richting verkopers (handelaars) moeten wij het maar doen met vertrouwen en het gevoel correct te kopen .

uitkijken…. ook geen Belgische wagen moeilijker te controleren bestaat geen carpass van voertuig .

toch succes gewenst met de zoektocht .

PM

[hide]wat denk je Koen? 😀 Het is een Italiaanse, met een factuur van onderhoud op 21000 km en een factuur met stempel in het boekje op 40000 km. daarna geen historiek meer. Ze geven hem wel nog een groot onderhoud bij verkoop…. :think: [/hide]

ook gezien op net !!!!

PM

[hide]heeft er iemand ervaring met Raes Racing? Positieve mogen hier, negatieve liever via PB. Met dankt! [/hide]

PM

[hide]Ik ben vandaag naar Van Beurden geweest om naar, dacht ik, een 4s tiptronic te gaan kijken. Heb bleek een manuele te zijn :bounce: Wel mooie wagen en dito garage maar helaas weer niets gevonden 🙁 [/hide]

PM

[hide]ik heb mij nog laten vertellen dat ze dat soms doen om te verdoezelen dat het reservoir geel/bruin komt door de olie. Een nieuw reservoir is altijd mooi en de verkleuring zul je maar zien als het te laat is. [/hide]

[quote=”PM” post=230196]…hij had enkel een ander koelvloeistofreservoir geplaatst :think: Dat doe je toch niet zomaar? Een reservoir gaat toch niet zomaar lekken?…[/quote]

toch wel … het plastic gaat door veelvuldig opwarmen verharden en bij porsche (986 en 996 zeker) gaan ze vroeg of laat barsten en lekken :sleep:

Tja…. maar het is toch fijn om te zoeken.. niet?
                              Soms is the hunt better than the catch 😉

Van Beurden zeker eens doen, heeft super goede en correcte reputatie qua kwaliteit en prijs..

Succes met je zoektocht!

PM

[hide]ik heb een probleem met de afstand eigenlijk. Ik weet het, er zullen er zijn die zeggen wat is 4 uur heen en terug nu, maar ik heb al te veel auto’s gezien die de afstand niet waard waren. Maar je staat er wel bij, of op een verlofdag of in het weekend. Dat heb ik een beetje gehad. Ik had daarnet een verkoper aan de lijn die zijn 4s verkoopt. (3 uur heen en terug) Een perfecte wagen volgens die man, hij had enkel een ander koelvloeistofreservoir geplaatst :think: Dat doe je toch niet zomaar? Een reservoir gaat toch niet zomaar lekken? Ik denk van zaterdag eens de rit te maken naar Van Beurden. Die heeft enkele mooie staan op zijn site. Had ik maar de mijne nooit weggedaan… :bounce: [/hide]

Ik kan uit evaring spreken met PC Gelderland, die bereiden alles voor en met uw goedkeuring doen ze zelfs de keuring in Belgische station, dag er na krijg je DHL pakket met ALLE noodzakelijke papieren, zegel van verzekering er op plakken en met alle documenten naar Kontich als douanier aanwezig is. Dag later levert de post uw plaat en kan je rijden.

Grtz P

Ik heb de mijne ingevoerd vanuit Nederland. Snel en eenvoudig, mede door de medewerking van de verkoper.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 34)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.