gezocht : degelijke porsche 914

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 914 gezocht : degelijke porsche 914

• Maker
    Discussie
  • Daar mijn zoektocht naar een degelijke porsche 914 niet van een leien dakje loopt :wtf: hoop ik dat er misschien iemand op het forum iemand kent of er zelf één heeft die hij van de hand wil doen (hoop doet leven…).
    Ben op zoek naar een 914 in goede staat waar ik op korte termijn geen grote werken moet aan doen, kleur zilvergrijs of zwart, motorisatie speelt niet zoveel rol, liefst chromen bumpers.
    Ben bereid deftige prijs te geven voor deftige wagen.

7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
    • @ S2 : Dat is het wat ik zoek ! waar staat hij en hoeveel moet hij kosten 😉

Deze die te koop staat op 2de hands vind ik te opzichtig met de spoiler, niet mijn ding.
      Kent er trouwens iemand de verkoper van die wagen : Porsche ‘N Classic, ze adverteren regelmatig met verschillende porsches.

jan

dit kan je controleren door de ‘carfax’ te bekijken.
        Staan alle (her)inschrijvingen en hun ‘state’ op

In de states is het ook al heel goed geweten dat voor export een wagen best uit California komt.

Wagens komen dus uit heel het land en worden dan vanuit California verkocht

ivm ie zwarte in post

kijk hier eens

http://www.2dehands.be/autos/autos/porsche/pors…zwart-145771461.html

Alle import wagens uit USA komen uit California (de rest heeft precies geen autos 🙂 )
            en ze zijn ook allemaal roestvrij (in de advertentie) want california heeft een goed klimaat 🙂

denk het niet…

Maar het is altijd de moeite om eens te gaan kijken hee, mss is het wel de waarheid 🙂 en is het de koop van je leven…

S2

Ik denk dat Veurf meer op zoek is naar iets zoals

DIT

🙂

Dan begrijp je ook meteen waarom degene hierboven (de Zwarte bij Marc, niet de rode waarover Stef het heeft 😉 ) niet in aanmerking komt (volgens mij 🙂 )

Ik weet een echt perfecte te koop, een 2.0 maar wel en rode.
                Hogere prijsklasse maar die is het zeker waard, een juweeltje!

Indien interesse > PM of mailtje…

jan
                7 reacties aan het bekijken - 16 tot 22 (van in totaal 22)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.