Gezocht een Porsche 928.

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht een Porsche 928.

• Maker
    Discussie

• Van Dyck
    Deelnemer

Hey iedereen,

Weet er iemand een 928 te koop? Oldtimer maar toch te kunnen inschrijven als “normaal” gebruik.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
      • Ik krijg er af en toe ook wel es eentje doorgestuurd alvorens die op de markt te koop komt.
        Het is zoals dat Drip zegt wel een redelijk goed koopmoment.
        Er is stijgende interesse in deze auto’s, het zijn zalige cruisers waarmee je in alle comfort op reis kan gaan.
        Vanaf de S4 is inderdaad wel een interessante keuze.
        Die GTS bij Bavaria is op dit moment mss redelijk hoog geprijsd maar dat kan binnen afzienbare tijd zomaar de reguliere vraagprijs worden.

Een handgeschakelde 928 is niet zoveel geleverd en je moet ervoor te vinden zijn.
        De mercedes automaat is in se veel plezanter om mee te rijden en kan beter met het vermogen om.
        Het past beter bij de auto een automaat maar een handgeschakelde 928 met wat sportieve dempers die kan toch nog best goed uit de voeten op circuit.

Heb nog werk genoeg met de shark 😀
          Misschien zoek ik ooit wel is achter n strosek widebody 928

XXX

Igor, hij heeft er net 5 bijgekocht….. en qua prijs is hij redelijk
            Zeker in vergelijk met de 65k voor deze:
            http://www.bavariamotors.be/nl/wagens/863-porsche-928-gts-porsche-history-eu-car-unique-manual-gearbox

In ieder geval bij interesse er vlug bijzijn want ze staan daar nooit lang…

F

De motor van de 944 die je net gekocht hebt is toch al de helft van de motor van een 928 dus dat maakt al veel goed hé :mrgreen:

Ik heb diverse 928’s staan, bedankt drip om me te vermelden 🙂

2 928s’en (blauw en bordeaux) hebben historiek en zijn zeer net
                    1 928s manueel met revisiemotor, nieuwe lak, zeer goed interieur, kortom een beauty….
                    4 928 S4’s (felblauw (geen originele kleur), zilver, zwart en donkerblauw) sommige met goede historiek, andere minder.

allemaal in mooie staat, met mooie volleder interieurs. Krijgen allemaal een nieuwe distributie, groot onderhoud en garantie bij verkoop… Kwestie van jullie wat zekerheid te bieden.

Foto’s zijn nog niet wauw, van zodra de kans er is maak ik betere

:think: het kriebelt wel…. 😳

XXX

Ben gisteren met de 944 op onderhoud geweest bij Vintage Garage in Londerzeel.
                        Heeft die daar even enkele 928 ers staan….
                        Is dat nu niet het moment, met andere woorden, de prijs interessantste periode om er eentje aan te schaffen?
                        Valt wel op dat het bijna altijd automaten zijn, hoewel hij een handgeschakelde ook heeft.
                        Tip voor de liefhebbers 😀

Wim

2de eigenaan, altijd carrera motors onderhouden.
                          De GTS heeft een lange tijd stilgestaan en er is wat elektronica werk aan, kleinigheden.

Als hij altijd door carrera motors onderhouden is, waarom dan electronica niet in orde. 🙄

Die witte is een vroege 928 handgeschakeld.
                            Daarentegen zijn de laatste 2 gts’en.
                            Dat zijn echt totaal verschillende wagens.
                            Er zit 12 jaar ontwikkeling tussen.

Die van oldtimerfarm ben ik al es gaan bekijken. Stond +- 1.5 jaar geleden daar ook al te koop als ik me niet vergis is het deze. Geen onderhoudshistorie, linkerdeur kraak in de lak. Eigenaar had deze naast een 911. Interieur zeer proper, aan de motor was wel iets gedaan om in orde te zetten. Mss es bellen om te horen of het deze is zonder onderhoudshistorie. Zit nog wel wat werk aan.

ASI

Wat dacht je van
                                DEZE of
                                DEZE of
                                DEZE of
                                DEZE of … … …

Het is een strakke 928 die dancam te koop heeft.
                                  Heb er zelf al eens ingereden en rijdt als een vorst.

Ik heb een S4 ’88 in de aanbieding.
                                    Je kan me contacteren via roca.ocs@gmail.com

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 19)
                                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.