Gezocht een tiental wagens voor Trouw 17/08/’19

Home Forum Porsche Uitstappen Gezocht een tiental wagens voor Trouw 17/08/’19

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel zegt…. ik zoek een tiental, meer mag 😮 , wagens voor mijne trouw -jaja zei de gek- op 17/08/’19.
    Bedoeling is rond 13u in Sint Truiden samen te komen, naar het stadhuis aldaar te rijden en
    van daaruit via een landelijke route naar het kasteel in Kortessem/Guigoven te rijden…..
    Fotograaf is natuurlijk voorzien voor onderweg en aan het kasteel wat leuke foto’s te maken.
    Hapje, drankje en een leuke attentie is er ook voorzien dus wie zin heeft…..:up:

ps Voor onze ouders zoek ik wel een macan, cayenne en/of panamera of zo
    aangezien het zeventigers/tachtigers betreft gaat dat hele, lage in- en uitstappen niet echt meer lukken….
    Ik hoop op wat animo :geek:

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
    • Luke,
      Je mag alvast de openbare douche uitzetten 😀 😀 😀

Ok, Fabian en Snoer. Tot in Erpe-Mere.

😯 😯 Nog steeds op zoek, wordt wel kort dag nu…

Panamera is ook ok 😉 😉

Update :

Samenkomst op zaterdag 17 aug. aan het Lukoil-tankstation , Hasseltsesteenweg nr. 65, 3800 Sint-Truiden omstreeks 12u30.
              Terplaatse kunnen we nog samen even een koffie drinken … :drink:

Ik voorzie een roadbook voor iedere deelnemer met daarin een route vertrekkend vanuit het Lukoil tankstation, naar het ouderlijk huis van de bruid, naar het stadhuis + parking en met eindbestemming de feestlocatie.

We hebben een mooie leuke touristische route gemaakt vanaf het stadhuis naar de feestlocatie doorheen de haspengouwse streek.
              Deze route is ongeveer een 45km lang zijn en zal een klein uurtje duren.

Een reden temeer om je Porsche nog eens van stal te halen en een toffe namiddag onder vrienden te hebben. :driver:

De bruid en de familie zullen aanwezig zijn aan het ouderlijk huis van de bruid.
              Zij verwachten echter dat enkel Luke er zal arriveren met zijn Boxster om er de bruid op te pikken. :engeltje:
              De verrassing zal des te groter zijn als er een 10-tal vrienden met hun Porsche hem zullen begeleiden totaan de feestlocatie.
              De kinderen en ouders zullen als passagier in onze Porsches plaatsnemen.
              Dit zal zeker bijdragen aan deze onvergetelijke leuke dag voor LuKe, zijn aanstaande, hun kinderen en naaste familieleden.

Momenteel hebben de volgende forumleden hun deelname bevestigd :
              – Luke :happy:
              – Cayman718 (2 wagens)
              – TheFab
              – Snoer
              – Rufie
              – Rollie
              – Targa84
              – Herman911
              – Tgeert + vrienden (4 wagens)

Om praktische redenen zijn we nog op zoek naar een extra vrijwilliger met een Macan of Cayenne om de ouders of schoonouders te vervoeren.

Ook enkele forumleden extra erbij zijn nog steeds welkom !
              Weer een mooie gelegenheid om forumleden in ‘real life’ te ontmoeten en er samen ene op te drinken :drink:

Zal er zijn 12u30

[quote=”TheFab” post=277724]Rond 11:15 aan de pendelparking Erpe-Mere?[/quote]

Prima Fabian , Rufie kent deze parking ook wel zeker ?

Rond 11:15 aan de pendelparking Erpe-Mere?

Ik zal er ook zijn.
                      Fab en Snoer, rijden we samen die richting uit ?

[quote=”snoer 964″ post=277702]Ik zal er ook zijn , Fab rijden we samen naar daar ? Ik bel je nog wel ![/quote]
                        Okido

I’ll be there!

Wij zullen er ook zijn met de 2 wagens

Grtz

Ik zal er ook zijn , Fab rijden we samen naar daar ? Ik bel je nog wel !

ik ook

Hey luke
                                  Ik zal er zijn om 12,30 uur bij Lukoil
                                  gr harry

15 reacties aan het bekijken - 31 tot 45 (van in totaal 84)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.