Gezocht een tiental wagens voor Trouw 17/08/’19

Home Forum Porsche Uitstappen Gezocht een tiental wagens voor Trouw 17/08/’19

• Maker
    Discussie
  • Zoals de titel zegt…. ik zoek een tiental, meer mag 😮 , wagens voor mijne trouw -jaja zei de gek- op 17/08/’19.
    Bedoeling is rond 13u in Sint Truiden samen te komen, naar het stadhuis aldaar te rijden en
    van daaruit via een landelijke route naar het kasteel in Kortessem/Guigoven te rijden…..
    Fotograaf is natuurlijk voorzien voor onderweg en aan het kasteel wat leuke foto’s te maken.
    Hapje, drankje en een leuke attentie is er ook voorzien dus wie zin heeft…..:up:

ps Voor onze ouders zoek ik wel een macan, cayenne en/of panamera of zo
    aangezien het zeventigers/tachtigers betreft gaat dat hele, lage in- en uitstappen niet echt meer lukken….
    Ik hoop op wat animo :geek:

9 reacties aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
    • Je mag mij ook op je lijstje zetten,kan wel maar 1 passagier meenemen .
      Is allemaal in de buurt en ‘t rood kasteel in Guigoven ken ik ook wel…

17/08 is nog even, momenteel nog niks in agenda, dus noteer me maar behoudens wijziging maar dan berichten we voldoende op voorhand. Handig Sint Truiden maar 30 min. met de P :driver:

[quote=”kleinekastenteufel” post=274842]Zit Snoer nu in rood ?[/quote]

Ik niet maar mijn 964 wel !

[quote=”TGeert” post=274859] met het uitstippelen van de rit …:[/quote]

Vluchtroute zekers Geert …:D :happy: :happy:

Hey Luke :coolness:

We gaan het noteren in de agenda !

En als je hulp nodig hebt …, met het uitstippelen van de rit … :happy: , let me know :salut:

XXX

Moet lukken Luke.
                Misschien Bompa Lawijt wat aanporren om et zijn Mac GTS mee te rollen…

Zo snoer, dat ziet uit!

Mijn Moedertje wordt die dag 89 en daar rij ik elk jaar nog een rondje mee met die lage instap. Als ze eenmaal zit is er nix aan de hand. Kwestie van even behulpzaam zijn bij het in en uitstappen, kan dus best.

Proficiat vast!!

Zit Snoer nu in rood ?

Allee alvast proficiat , is voor mij wel niet bij de deur ( oost vl ) maar er staat nog niets in mijn agenda die dag ! Indien je niet voldoende Porsches vindt mag je altijd beroep doen op mij en mijn P .

9 reacties aan het bekijken - 76 tot 84 (van in totaal 84)
                    • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.