Gezocht: frequenzwandler 964 618 220 00 (blauwe relais) om te testen

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 964 Gezocht: frequenzwandler 964 618 220 00 (blauwe relais) om te testen

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
    • iemand een frequenzwandler-relais op overschot in de buurt van Laakdal? Denk dat de mijne stuk is, en wil even testen voor ik een nieuwe bestel!

964 618 220 00

zit vooraan in het zekeringskasteje onder de motorkap.

123

Das geen relais maar frequency omvormer. Duur ding.
        Ken je niemand in je buurt met een electronica achtergrond die hem kan uitmeten (en misschien zelfs repareren, soldures eens hervloeien of een compomentje vervangen op het bord)??

Werkt je snelheids meter volleidig niet meer of is het bij momenten wel en dan weer niet?

Volgens mijn diagnose is het 99% zeker, dat het dit onderdeel is. Ik wil gewoon graag eentje proberen lenen van iemand, even vervangen en kijken of het euvel dan verholpen is, dan kan ik een nieuwe bestellen aan €250. Er is aan deze ooit al eens gewerkt, dat kan ik zien, dus daarom deze vraag.

123

Als niemand er ene vindt.
            Ok, tis beetje lullig, maar alle verkoop op afstand heb je mogelijkheid tot terug sturen…
            Dus in principe kun je er eentje scoren op een online verkoop website, en als dat dan toch niet lukt..
            Return to Sender.

Ik zou het persoonlijk ook niet zomaar doen, maar als het echt niet lukt om iemand te vinden.
            En je anders genoeg “klant” bent bij zoeen website dat ze toch aan je verdienen om het fair te maken….

4 berichten aan het bekijken - 1 tot 4 (van in totaal 4)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.