Gezocht Getinte zijruiten targa SC

Home Forum Porscheforum Technisch Luchtgekoelde Porsches 911 Gezocht Getinte zijruiten targa SC

• Maker
    Discussie

• peter vdl
    Deelnemer

Heeft er nog iemand getinte zijruiten liggen voor een targa sc.
      ZONDER krassen in de ruiten, de ruiten die ik heb zitten vol met krassen vandaar ik ze wil vervangen.
      Nieuwe ruiten in de rubber van de geleider steken waar de ruit mee vast zit is blijkbaar niet zo simpel ,heeft daar iemand ervaring mee?

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
    • Wim

Cabrio en targa ruiten zijn het zelfde, en de krassen komen omdat mensen er op zien om de snorren elke 5 jaar een te vervangen.
        Zitten op een bepaald moment vol met vuil en zand, althans dit geldt voor de mensen die met hun Porsche rijden. :sarcastisch

Verder valt dat heel veel mee hoor om de nieuwe ruiten en rubber in frame te krijgen, maar mensen hebben geen geduld meer. 💡

Dit klopt maar ze monteren zou niet zo gemakkelijk zijn omdat je ze eerst in een rubber moet steken en dan in de onderste geleider. Vandaar dat ik er liever tweedehands in steek die al in die geleider zitten.
          Maar ze zijn moeilijk te vinden .Ik heb er al verschillende gezien maar allemaal met krassen in.
          Dus het zou wel eens kunnen dat ik toch nieuwe moet steken bij van Kessel 185 euro t stuk.

Ruiten zijn nog te verkrijgen bij rose passion in groen en lichtgroen kosten tussen de 185 en de 230 €

3 reacties aan het bekijken - 1 tot 3 (van in totaal 3)
          • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.