Gezocht: instructieboekje voor Porsche Boxster 1999 2.5 NL

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches Boxster Gezocht: instructieboekje voor Porsche Boxster 1999 2.5 NL

• Maker
    Discussie
  • Hey Forum,

Nog even en ik kan gaan beginnen te spurten met een Porsche Boxster 1999 2.5.
    Jammer genoeg heeft de huidige eigenaar enkel een duits instructieboekje.
    Nu vroeg ik mij af of ik ev. van iemand een Nederlandstalig boekje kan lenen om een kopie te maken. (of heeft er iemand een link naar een .pdf file of zo?)

Handig zou het zijn als je in de omgeving van Gent of Tongeren woont, dan kan ik het komen opikken.

Groetjes,

Speedy Bitch 😈

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
    • Idd nieuw is dit zeker te leveren

Mijn boekje kwam van bij Verellen te Geel (officiële dealer), vreemd dat men tegen jou 85€ gezegd heeft…
        Mijn was niet in voorraad (misschien wel normaal voor een 993) maar enkele weken later was het er al wel.

[quote=”speedy_bitch”:76y5viey]@Setakira,
          Ben je hier zeker van. Bij welke dealer was dit, want ik heb prijzen gelezen (welliswaar op een ander forum) van 85 euro voor dit boekje.
          Vandaar dat ik via een forum een copytje wou bemachtigen.

Als da echt niet meer kost, dan zal ik het wel bij de dealer gaan halen zulle…

Bitch[/quote]

Proficiat met je aankoop.
          ik heb zelf een Boxster en heb vorig jaar, juli 2006, bij Porsche Antwerpen een originele Nederlandstalige handleiding gekocht voor slechts 12,58 euro inclusief btw 😉 . Was zelfs uit voorraad leverbaar en moest dus niet wachten.
          Veel plezier met de Boxster, Eric

[quote=”Daggie”:3ve829s2]Ik ben van Dilbeek, maar ik werk in Gent (Merelbeke).[/quote]

😮

Ik ook, allé, van Itterbeek, wist ik niet! 🙂

SidewindR.

@Setakira,
              Ben je hier zeker van. Bij welke dealer was dit, want ik heb prijzen gelezen (welliswaar op een ander forum) van 85 euro voor dit boekje.
              Vandaar dat ik via een forum een copytje wou bemachtigen.

Als da echt niet meer kost, dan zal ik het wel bij de dealer gaan halen zulle…

Bitch

Gewoon om je een idee te geven: een nederlandstalige handleiding met addendum voor cabrio van mijn 993 was 15€ bij officiële dealer…

Hey Forum,

Daggie had het hier verkeerd (of niet alles) gelezen.
                  Ben dus nog steeds op zoek naar een Nederlandstalig boekje, voor een Boxster van 1997-1999. Engelstalig en Duits heb ik, maar zou graag een Nederlandstalig hebben.

Groetjes,

Bitch

Alle handleidingen samen zijn 527 Mb … dat valt dus niet door te mailen vrees ik …

In elk geval van harte welkom geheten en proficiat met de wagen.

Ik ben van Dilbeek, maar ik werk in Gent (Merelbeke).

Ik zal vanavond eens kijken hoe groot dat allemaal is .. want ik heb er eerlijk gezegd geen flauw idee van.

@ Daggie,

Alvast bedankt.
                          Van waar ben je ergens?
                          Eventueel kom ik ze ophalen, ofwel, als het te ver kan je ze misschien op CD zetten en met de post versturen (vanzelfsprekend vergoed ik je hiervoor).

Andere mogelijkheid is dat je ze naar mijn gmail account verstuurd. Max filegrootte is daar 10 MB.

Eventueel kunnen we afhandelen via pm.

Groetjes,

Bitch.

Ik heb alle boekjes van de Boxster in PDF … van reclame-boekje tot instructies voor onderhoud edm …

Hoe kan ik ze je bezorgen? Ik vermoed dat het te groot gaat zijn om door te mailen (staan op andere PC) en ik ga ze ook niet direct gaan uploaden …

Kan je gewoon nieuw bestellen bij Porsche. Is zelfs niet eens zo duur

Proficiat met je aankoop en welkom!

13 reacties aan het bekijken - 1 tot 13 (van in totaal 13)
                            • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.