Gezocht leuke lunchlocatie tussen Antw. en Brussel

Home Forum Zeverhoekje Gezocht leuke lunchlocatie tussen Antw. en Brussel

• Maker
    Discussie
  • Heb even jullie hulp nodig.
    Zoek voor vrijdag 13 april een leuke lunchlocatie tussen Antwerpen en Brussel.
    Niet te ver van de snelweg a.u.b., we moeten weer terug de snelweg op.
    Iemand suggesties, dan graag ❗
    Plek voor 12 personen is ook wel handig en een parkeerplaats bij de locatie voor onze Porsches.
    Dank alvast.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
    • [quote=”911_NL” post=95673][quote=”911-lover” post=95648]Neen , er zouden broodjes kaas en broodjes vleeskroket geweest zijn ..[/quote]

Hier niet – 3 gangen op de tweede dag, met als hoofdgerecht Forel uit eigen kwekerij – en de derde dag meer dan ‘n 3 gangen lunch :lekker: – met Kwartel als hoofdgerecht ….

Lunch op de eerste dag was ik niet bij – en deze was dan ook niet bij het evenement inbegrepen 😉 [/quote]

Ik had het over de Rentech Kastelenrit Olaf .
      Die waardat we in de plonsende regen op de Aldiparking stonden 😉

‘s Gravemolen, leuk. Daar ga ik ‘s middags ook af en toe lunchen.

Of beter lezen .. voordat je antwoord geeft 😳

Mea Culpa

Tja, eerst nadenken zegt men altijd tegen mij, voordat je wat post 😆

EDIT: ….

…….en dat was toch kostbaar. Ben voor het afrekenen naar buiten gelopen 😆

[quote=”911-lover” post=95648]Neen , er zouden broodjes kaas en broodjes vleeskroket geweest zijn ..[/quote]

Hier niet – 3 gangen op de tweede dag, met als hoofdgerecht Forel uit eigen kwekerij – en de derde dag meer dan ‘n 3 gangen lunch :lekker: – met Kwartel als hoofdgerecht ….

Lunch op de eerste dag was ik niet bij – en deze was dan ook niet bij het evenement inbegrepen 😉

Neen , er zouden broodjes kaas en broodjes vleeskroket gweest zijn , doch toen de tweede helft van het volk binnenkwam was er al niets meer .
                    We bleven dus op de honger zitten .
                    Wel degelijk een cateringsfout (niet dat wat je kreeg dan zo speciaal zou geweest zijn , maar steeds beter dan niets)

Aan de catering mankeerde niets Koen.
                      Geen Hollands broodje kaas gezien 😉

Ooit de Rentch Kastelenrit meegereden .
                        Was erg leuk .
                        Behalve de catering dan op de tussenstop .

Inderdaad had ik moeten weten .

KLIK

… zit er aan te denken om ditzelfde uitje voor Porscheforum NL en BE te organiseren – wat dan de 3de maal zou zijn 😉

http://www.youtube.com/watch?v=-IWeCjjJujY

Leuke locatie ,waar is dat kasteel gelegen aub?

En een zekere dame maar zeggen tegen haar man: “L.. bestel nou iets kleins”. Dat deed hij ook en at daarna mijn bord leeg 😆

Restant aan lekkernijen kon toch mee in een doggiebag?!

[quote=”Sigrid” post=95558]Dit is het geworden, met dank aan Gette!!

[/quote]

Die “Ollanders” hadden daar zoveel gevreten dat ze de cake en macarons bij de koffie-stop hebben laten staan :mrgreen:

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.