Gezocht leuke lunchlocatie tussen Antw. en Brussel

Home Forum Zeverhoekje Gezocht leuke lunchlocatie tussen Antw. en Brussel

• Maker
    Discussie
  • Heb even jullie hulp nodig.
    Zoek voor vrijdag 13 april een leuke lunchlocatie tussen Antwerpen en Brussel.
    Niet te ver van de snelweg a.u.b., we moeten weer terug de snelweg op.
    Iemand suggesties, dan graag ❗
    Plek voor 12 personen is ook wel handig en een parkeerplaats bij de locatie voor onze Porsches.
    Dank alvast.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
    • Wij ook zeer tevreden, heerlijke gemarineerde kippeboutjes gegeten, met een lekker Belgisch biertje erbij (hoefde niet te :driver: )

Overigens :respect2: voor de keukenbrigade daar, tijdens graafwerkzaamheden verderop in de straat, was die ochtend de hoofdwaterleiding geraakt en zat heel het restaurant zonder leidingwater ❗

Nogmaals dank voor de tip Gette :applaus:

:lekker:

Goed bevonden, dan zijn we tevreden he 😉

Geert.

Dit is het geworden, met dank aan Gette!!

En daarna hierheen:

Bijzonder aangenaam weekend.

Denk het niet want toen ontbrak er nog een linker flank aan mijn porscheke 😛

Geert.

Dan denk ik dat ik je 2 weken geleden zien passeren heb aan Salons de Romree?

Ik was daar voor een trouwreceptie, was zaterdag 24/3 en super weer 🙂 rond 12u45
              Kan dat?

mvg,
              Joeri

Ik woon daar 500 meter verder… vandaar :lekker:

Joeri dat moet ik beamen ,aangenaam kader ,ruime parking en het stoofvlees heeft me ook gesmaakt .

en sinds dan ben ik er nog een aantal keren geweest 🙂
                    tot grote tevredenheid van mezelf en ‘t vrouwke 🙂

aanrader!

@ Gette ,nadat we met enkele forumleden de tentoonstelling Belgium racing legends hebben bezocht zijn we afgezakt naar het Fenikshof .

@Gette:
                        Geen idee, maar ik denk het niet 🙂

Ik ben van Berlare…
                        Oorspronkelijk van ‘t Waasland.

[quote=”JoeBar_S2″ post=94495]In Grimbergen t Fenikshof Zeer grote parking bij

Langs de A12 ik denk ongeveer Londerzeel “het Spaans Hof. ” Kleinere parking maar gaan ook 12 auto’s en meer op hoor.[/quote]

Gij woont in mijn buurt denk ik ??! 😀

Vrijdag de 13de … ik zou thuis blijven 😈

Ik zie jullie wel na de lunch (om 14:30 uur) in Court St Etienne :driver:

De oude Lamot brouwerij in Mechelen is ook zeer toffe locatie.

In Grimbergen t Fenikshof Zeer grote parking bij

Langs de A12 ik denk ongeveer Londerzeel “het Spaans Hof. ” Kleinere parking maar gaan ook 12 auto’s en meer op hoor.

Hier bij ons in Grimbergen hebben we de ‘s Gravenmolen, VEEL parking en lekker eten op 3 km van de A12 Antwerpen – Brussel 😉
                                  Gaan wij geregeld ook uit eten en bij goed weer kan je buiten aan de vijver zitten!
                                  Hun website

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 31)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.