Home › Forum › Porscheforum Technisch › Watergekoelde Porsches › 944 › gezocht: nederlandstalige handleiding 944
- Dit onderwerp bevat 13 reacties, 7 deelnemers, en is laatst geüpdatet op 19 jaren, 9 maanden geleden door
Anoniem.
-
MakerDiscussie
-
MakerDiscussie
-
Anoniem5 juli 2005 om 00:55
Handleiding via Belgische importeur gaat ni lukken in het nederlands.
In Belgïë enkel in het Frans en Duits.Tip : contacteer PON in Nederland….bij de hollanders waren deze boekjes wel in het Nederlands daar ze toch geen Frans verstaan.
Voor mij een “krassantje en une zuu doranz” 😉
gr
Dakke[quote=”Number1″:261lqhmy]int frans? mais enfin… comment c’est possible.
ist misschien nen DVD da gedubd is int frans ofzo? 🙂
lijkt me eigenlijk nog een goei idee, zo kunt ge de daad bij het woord zien 😉 [/quote]@Number 1
In, het frans stotter je wel een beetje… n’est pas ? 😆
🙂 ) ik ben vandaag na de dealer geweest men handleiding van 944,944s, 944Turbo was eindelijk binnen!
enkel int Frans? mais enfin…comment c’est possible.
of ist nen DVD da gedubd is int frans?
handig misschien, zo ziet ge de daad bij het woord 😉Ah Number1, ook last van het posten van messages op het forum vandaag?
Bij mij blijft het posten ook steeds hangen maar als ik dan een ander venster opendoe om na te gaan of mijn boodschap aanvaard werd (en is tot nu toe altijd al zo geweest). sluit ik gewoon het postvenster. Zo zet ik niet verschillende malen hetzelfde berichtje op het forum 😉
int frans? mais enfin… comment c’est possible.
lijkt me eigenlijk nog een goei idee, zo kunt ge de daad bij het woord zien 😉int frans? mais enfin… comment c’est possible.
lijkt me eigenlijk nog een goei idee, zo kunt ge de daad bij het woord zien 😉int frans? mais enfin… comment c’est possible.
lijkt me eigenlijk nog een goei idee, zo kunt ge de daad bij het woord zien 😉[quote=”RSR”:1jmuatqv][quote=”alex”:1jmuatqv]Zoals de titel het zegt ben ik op zoek naar een handleiding voor een 944 targa type2.[/quote]
Ben er bijna 100% zeker van dat dit niet bestaat en ook niet verkrijgbaar is bij Porsche.
Luc[/quote]
Dat zou best kunnen.
Alle boekjes zijn aanwezig maar in het frans.
Dan zal ik mijn beste frans maar eens ophoesten. 😛 ?Als het bestaat zal je het zeker bij een officiele Porsche dealer kunnen bestellen.
Heb daar zelfs de originele handleiding van mijn 911 van ’77 kunnen bestellen.
Had enkel wel keuze uit Duits & Engels.[quote=”alex”:7zxr0pyt]Zoals de titel het zegt ben ik op zoek naar een handleiding voor een 944 targa type2.[/quote]
Ben er bijna 100% zeker van dat dit niet bestaat en ook niet verkrijgbaar is bij Porsche.
Luc
- Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.