Gezocht: Nederlandstalige handleiding PCM .

Home Forum Porscheforum Technisch Watergekoelde Porsches 997 Gezocht: Nederlandstalige handleiding PCM .

• Maker
    Discussie

• Luc

Beste,
      Ik heb mij een tweedehands 997 gekocht (uit 2007) doch heb geen bijgaande handleiding over het PCM zodat ik niet wegwijs geraak uit de navigatie, telefoon enz. (het volledige middenscherm is mij dus nog een raadsel) Ik krijg nog wel uitleg van de verkoper, doch had toch graag zo’n handleiding of een copie ervan. Kan iemand mij hiermee helpen? (ik vergoed natuurlijk op voorhand alle copies plus werk eraan). Dank bij voorbaat. (ikaros, west-vlaanderen)

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
      • :happy: Engels lukt wel. Mijn Duits is niet zo goed…

Nu nog een cursus vertalen Engels-Nl vinden op internet en afdrukken en alles komt goed . 😉

Thanks JP!

Pascal, ik heb de Engelse versie van het net geplukt.
              Zit op mail.

Inderdaad bestellen bij officieel Porsche center.
                Ik heb ook alle boekjes in Duits en heb ze allen in het Nederlands besteld…
                Alleen die van de PCM komt maar niet toe en intussen ken ik het systeem al door en door. Dus geen NL. boekje meer nodig 🙂
                Zal vroeg of laat nog wel arriveren vermoed ik.

Beste Ikaros ondertussen is je voorstelling er reeds gekomen :applaus: .
                  Een handleiding kan je bestellen bij een officiele dealer ,toch net iets mooier en handiger dan een gekopieerd exemplaar 😉 .

Welkom op ‘t forum!! :first:
                    Graag een korte voorstelling van jezelf in het daarvoor bestemde topic, en daar mogen foto’s aan vasthangen :up:
                    Jouw eerste 3 berichten moeten goedgekeurd worden door een mod btw… 😉

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                  • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.