gezocht : niet verkouden speurneus voor 911 targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht gezocht : niet verkouden speurneus voor 911 targa

• Maker
    Discussie
  • Hoi dag allen,

Graag had ik even beroep gedaan op jullie speurneuzen om een leek te helpen.
    Ik ben op zoek naar een gezonde en leuke 911 Targa, bouwjaar vanaf 74. (tot 86). Het is zeker niet dat ik twee linkerhanden heb, maar van auto’s ken ik maar weinig af.
    Dus beter niet teveel met mijn pollen aanzitten 😀

Wim heeft me al heel goed op weg geholpen (en al gespaard voor wat miserie en tijdverlies, dank je hiervoor Wim!! :respect2: ) maar ik moet eerlijk bekennen dat de moed mij een beetje in de schoenen aan het zinken is na het lezen van heel wat threads (en miserie 🙁 )

Vermits een goede raad goud waard is wil ik mij graag laten mede adviseren door jullie. (ik veronderstel dat jullie er toch stukken meer van weten dan ik 😀 )
    Dus :

911
    Targa
    Bj 74-86
    Motorisatie : 2,7L, 3L
    Geen US import, liefst met belgisch GVA
    Technisch ok
    Gezond budget.

Ik heb zeker tijd, maar zou niet graag iets interessants mislopen 😉
    Is er iemand zijn neus die hier kriebelt ? 😀 of heeft er iemand een interssante link/idee ?

Deze zal wschl wel bij wat mensen onder jullie bekend zijn 🙂 maar ik weet niet of deze wagen te vertrouwen is ? (gelet op wat feeback dat ik hier op het forum lees) :
    http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911-sc-targa-bordeaux-83-57561091.htm

Lijkt mij vrij goedkoop, is wel een Belgische wagen met GVA volgens verkoper, Wim gaat jouw neus niet verkeerd kriebelen hierbij ?
    Anders rij ik wel eens tot daar om wat foto’s te nemen, maar loont het wel de moeite…

Alvast bedankt aan iedereen voor de hulp!

Groet,
    Henk.

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
    • Mooie wagen Henk .
      Van harte proficiat

prachtige wagen Henk :applaus:

t’s een bomme de wagen

blinkt als een spiegel, echt leuke wagen :respekt:

PB

Zelfs mooi assorti met de kids hun outfits op de achtergrond. :mrgreen:

proficiat HENK, zeer mooi :first:

thanks for the comments!
                  als toetje nog éen fototje, staat dat ding niet beeldig op mijn oprit ? :mrgreen:

DSC_0004.JPG

mooi,mooi,mooi,

veel plezier ermee :first: :first:

Ik wil uw velgen ❗

Plezier ermee :driver:

Knappe wagen! Proficiat!

proficiat, ziet er super uit :respect2:

Nice one, proficiat Henk.

Nu nog vele dagen met zon en genieten maar :drink:

Lekker vet ❗ :applaus:
                              Super en nu nog in real bewonderen . 😉

XXX

Henk, d’r is maar één reactie mogelijk: wwwaaaauuuuaaaa!!!

Enjoy :relaxman:

PB

Damn Henk,

telkens als ik wat afscheid kan nemen van het idee om een oldie in huis te halen,
                                  komt er altijd wel iemand met foto’s op de proppen die we weer laten dromen. :mrgreen:

Veel plezier met je aankoop, en bedankt voor men dromen. 😎

15 reacties aan het bekijken - 1 tot 15 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.