gezocht : niet verkouden speurneus voor 911 targa

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht gezocht : niet verkouden speurneus voor 911 targa

• Maker
    Discussie
  • Hoi dag allen,

Graag had ik even beroep gedaan op jullie speurneuzen om een leek te helpen.
    Ik ben op zoek naar een gezonde en leuke 911 Targa, bouwjaar vanaf 74. (tot 86). Het is zeker niet dat ik twee linkerhanden heb, maar van auto’s ken ik maar weinig af.
    Dus beter niet teveel met mijn pollen aanzitten 😀

Wim heeft me al heel goed op weg geholpen (en al gespaard voor wat miserie en tijdverlies, dank je hiervoor Wim!! :respect2: ) maar ik moet eerlijk bekennen dat de moed mij een beetje in de schoenen aan het zinken is na het lezen van heel wat threads (en miserie 🙁 )

Vermits een goede raad goud waard is wil ik mij graag laten mede adviseren door jullie. (ik veronderstel dat jullie er toch stukken meer van weten dan ik 😀 )
    Dus :

911
    Targa
    Bj 74-86
    Motorisatie : 2,7L, 3L
    Geen US import, liefst met belgisch GVA
    Technisch ok
    Gezond budget.

Ik heb zeker tijd, maar zou niet graag iets interessants mislopen 😉
    Is er iemand zijn neus die hier kriebelt ? 😀 of heeft er iemand een interssante link/idee ?

Deze zal wschl wel bij wat mensen onder jullie bekend zijn 🙂 maar ik weet niet of deze wagen te vertrouwen is ? (gelet op wat feeback dat ik hier op het forum lees) :
    http://nl.kapaza.be/antwerpen/porsche-911-sc-targa-bordeaux-83-57561091.htm

Lijkt mij vrij goedkoop, is wel een Belgische wagen met GVA volgens verkoper, Wim gaat jouw neus niet verkeerd kriebelen hierbij ?
    Anders rij ik wel eens tot daar om wat foto’s te nemen, maar loont het wel de moeite…

Alvast bedankt aan iedereen voor de hulp!

Groet,
    Henk.

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
  • Wim

Toppie Henk, en nu maar lekker genieten van het open :driver: .

Hoi dag allen,
        ondertussen is de wagen al enkele dagen thuis; en we hebben er al onmiddellijk een 1500km mee gebold :relaxman: ik was jullie nog enkele foto’s schuldig en gisteren met het mooie weer alles uit mijn kast gehaald om de wagen op de gevoelige ‘sensor’ te leggen.

het is een hele leuke en mooie wagen geworden. hij rijdt super, met hier en daar enkele kleine gebreken die hoofdzakelijk te wijten zijn aan het lange stilstaan toen ik hem kocht; Johan herkent de probleempjes en lost ze binnenkort allemaal op ! :first: Johan doet me soms aan “mevrouw Leemans” denken :mrgreen:

nogmaals dank jullie allen voor de hulp, support en Johan voor de excellente service, ook na verkoop. De glimlach op mijn kinderen hun gezicht toen we gisteren aan het bollen waren met open dak was onbeschrijfelijk.

DSC_0003.JPG

DSC_0001.JPG

[quote=”cabrio wim” post=90878]
          En was trouwens gezellig, heb nog nooit meegemaakt dat een contract tekenen zolang duurde. 😆
          Maar een teken dat er gezellig op los geklets werd, we waren net een stelletje ……….. :mrgreen:[/quote]

Da ken ik 😀

Proficiat met de aankoop !

Ik had idd gezien dat hij deze te koop had .
            Proficiat

gisteren bij Johan, ziet er zeer leuke P uit, succes er mee :driver:

XXX

Succes man, mega look zulke turbo brede Targa! :relaxman:

dank jullie wel allen!

@reys : verteld aan het vrouwke, en ook gemeld dat ik hoop dat het niet even veel geld gaat kosten per jaar :mrgreen:

@rocco
                  , joebar : De Wim is een fantastische kerel, in ‘t echt zelfs nog beter dan op het forum :first:

Proficiat Henk met deze mooie turbo look :first:

@Henk: proficiat!

proficiat Henk, heb jullie blijkbaar net gemist, was iets later bij Johan, maar gaf toen niet thuis, morgen een terug langs gaan…

veel rijplezier :driver:

[quote=”Rocco” post=90879]mooie wagen Henk zo’n turbolook, op Wim kan je een huis bouwen hé zo’n kerel :respekt: :mrgreen:[/quote]

+100

mooie wagen Henk zo’n turbolook, op Wim kan je een huis bouwen hé zo’n kerel :respekt: :mrgreen:

Wim

Er waren een paar punten van aandacht, en Johan nu in R.l ontmoet hebben, komt dit wel goed.
                              En was trouwens gezellig, heb nog nooit meegemaakt dat een contract tekenen zolang duurde. 😆

Maar een teken dat er gezellig op los geklets werd, we waren net een stelletje ……….. :mrgreen:

Nogmaals proficiat Henk .
                                Wim ,ik had zo’n voorgevoel van die zegen geven 😉 😉 En dat ondanks het feit dat ik afvallig ben geworden .

Wim

Dat was het eerste wat hij gedaan heeft, want is zogenaamd voor haar valentijn. :happy: 😉

Heb ook maar een fleske opengetrokken, waren al voor gekoeld. 8)

15 reacties aan het bekijken - 16 tot 30 (van in totaal 63)
                                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.