Gezocht: originele uitlaat voor Boxster 986 2.5

Home Forum Porsche Marktplaats Porsche Gezocht Gezocht: originele uitlaat voor Boxster 986 2.5

• Maker
    Discussie
  • Ondertussen ben ik al 3 jaar met mijn sportuitlaat de jaarlijkse keuring gepasseerd, zonder enige opmerking hierover.
    Gisteren echter rode kaart voor sportuitlaat zonder attest 🙁

Nu ben ik van plan deze te vervangen door een GT exhaust van Carnewal, alleen heb ik geen originele liggen…
    Dus indien iemand iets liggen heeft, stuur maar PM 😉
    Indien iemand interesse in de sportuitlaat, laat ook gerust iets weten. De komende dagen kun je er gerust naar komen luisteren.

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
    • [quote=”KDC” post=204906]Kom net van bij Carnewal, zou de uitlaat van een 2.5 moeten zijn. De bevestigingspunten van de latere modellen zijn anders…[/quote]

Gert heeft veel kennis in huis over ophangingen en uitlaten maar hier twijfel ik toch even. de OEM klappenauspuff (zgn pepervaatjes) past immers op alle 986 modellen tot deze door de upgrade een splitter kregen onder de achterbumper.
      zoals je kan zien op de foto’s is er idd een onderscheid tussen een 2.5 uit de beginjaren en een 2.7 van bijv. ’99 bij de bevestiging bovenop de uitlaat (ronde RVS stang ipv platte lat tussen een soort dempers), maar de punten waarmee op haar beurt de triangel aan de versnellingsbak hangt zitten volgens mij op identiek dezelfde plaatsen. ik heb al menige uitlaten gewisseld en nog nooit eentje gehad die ik er niet onder kreeg.

Je kan eens informeren bij FG Porsche. Daar zullen ze wel een tweedehands liggen hebben aan een deftige prijs.

Kom net van bij Carnewal, zou de uitlaat van een 2.5 moeten zijn. De bevestigingspunten van de latere modellen zijn anders…

PDS

Klinkt goed ! 😀

PB

Mijn Mancave. 😉

PDS

Nog een andere vriendin in Stekene ? 😀

haha

PB

Ik heb nog eentje liggen van The Misses haar ’01 2.7 125€ ?

Voorbeeld foto van ‘t net geplukt.

Zelf ben ik van Beveren-Waas Centrum, maar Stekene kan ook eventueel. 🙂

7 reacties aan het bekijken - 1 tot 7 (van in totaal 7)
                • Je moet ingelogd zijn om een antwoord op dit onderwerp te kunnen geven.